Hop til indhold

Ihc - Netgear Cg3000


JJ1212
 Share

Recommended Posts

Jeg står med det problem at jeg ikke kan styre mit IHC fra min app når jeg ikke er i hjemmet, så længe jeg er hjemme kan det godt lade sig gøre.

Jeg har fået at vide at jeg skal tilføje port 80 og 443 på min netgear's interface, men det ved jeg ikke hvordan jeg skal gøre, har prøvet flere gange men det virker ikke.

 

Min Netgear er koblet til mig IHC med kabel, og alt mit andet udstyr er mac, jeg har også koblet en airport express til min netgear, men qua den sidder langt væk fra IHC'en er det ikke muligt at koble airport express til IHC med kabel.

 

Hvis jeg sætter mit netgears i nat mode, kan min airport express så stadig virke?

 

Mvh Jeppe

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Beklager jeg først vender tilbage nu....

 

Aner ikke om jeg har en fast ip???

 

Jeg har en CG3000 Netgear router og en airport express.....

 

Jeg har oprettet port forwarding af 2 omgange først port 80 og så port 443, i stedet for at oprette fra 80 til 443, giver det mening det jeg skriver?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal hun have én router hvor DHCP er slået til, ellers går der ged i IP-adresserne.

 

Jeg ville koble ihc-controlleren direkte til den (første) router du har stående og lade den router tildele DHCP.

 

Er det også sådan dit setup er?

 

Jeg har selv en TimeCapsule med indbygget router stående, med en 24-ports switch koblet hvorpå jeg også har en airport express koblet til som er koblet i Bro-funktion (routerfunktion FRA).

 

Du kan se din ip adresse på www.myip.dk

Men den skifter måske hvis du genstarter dit modem.

Hvis du ikke betaler for en fast ip, har du det nok ikke. Ellers søg lidt på dyndns på Google, så kan du lave noget med det, ellers bare køb en fast, det er det nemmeste, det har jeg og det spiller altid.

post-2761-0-78248800-1417376960_thumb.pn

post-2761-0-09895200-1417377096_thumb.pn

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, jeg har koblet ihc controlleren direkte til min netgear CG300, vil du mene jeg skal koble IHC til min timecapsule og så lave opsætningen der?

 

Jeg kan godt få mit nuværende til at virke når jeg er i huset(wifi) men når jeg er uden for mit wifi virker det ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok