Hop til indhold
  • 0

Ihc Tablet - Ringklokke/kamera


niknak-dk
 Share

Spørgsmål

Hej Alle.

 

Er der nogen som har en god ide til hvordan jeg får billedet fra overvågningskameraet ved hoveddøren til at komme frem når der bliver ringet på døren.
Spørgsmålet omhandler kun selve omsætningen i IHCTablet.

Jeg mindes at kunne huske fra el og teknik messen at LK havde lavet det.
Når man trykkede på ringklokken så kom der et lille billed fra overvågningskameraet frem i hjørnet, dette kunne man så trykke på, hvor efter det kom frem i fuld skærm.

Den eneste måde jeg kan komme på er at der skal lille et url link i hjørnet, som bliver aktiveret at ringklokken.

Henover linket skal der så ligge et "level" skift, som skifter over på en ny side med et større billed.

men dette kan jeg heller ikke få til at virker, da "web linket" altid vil ligge oven på "level".

Måske der er en som allerede har lavet det?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hmmmm har nu også prøvet at lege lidt med det og ja det er som om det gule webliink altid virker som om det ligger øverst. Uanset om man har lagt et grønt level skift ovenpå.

Første gang syntes jeg godt jeg kan få det til at virke een gang, men ikke efterfølgende. Eneste måde er at lave det grønne levelskift lidt større end det gule weblink og så touche lidt ved siden af når man vil gå i fuldskærm. Det samme når du skal "tilbage igen" med et rødt close level.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok