Hop til indhold
  • 0

Software Til Ihc Control Viewer Modul 120B1400 Søges


Kim Møller Jørgensen
 Share

Spørgsmål

Hej er der nogen der ligger inde med den CD der flugte med til et IHC Control Viewer 120B1400 ?

Jeg har nemlig købt et brugt modul, men CD'en fulgte desværre ikke med. Og mangler den software for at kunne komme ind og konfigurere modulet.

Synes ikke jeg kan finde softwaren til den på LK's Hjemmeside.

 

Så håber der var nogle her der kunne være mig behjælpelige med det og evt sende det til mig på mail inet @ centauri.dk

 

På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har lige været inde på www.lkkundeservice.dk, men jeg får en fejl når jeg logger ind? Jeg leder efter en ældre version af IHC contol viewer end 1.32, da firmweren på vores IHC Visual Controler er af 0.1.4 (og ikke 1.5, som man skal have for at anvende 1.32). Nogen der ligger inde med en sådan version af IHC Control Viewer?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har lige været inde på www.lkkundeservice.dk, men jeg får en fejl når jeg logger ind? Jeg leder efter en ældre version af IHC contol viewer end 1.32, da firmweren på vores IHC Visual Controler er af 0.1.4 (og ikke 1.5, som man skal have for at anvende 1.32). Nogen der ligger inde med en sådan version af IHC Control Viewer?

Det ser ud til at siden er nede..

 

IHC 1.32 er Visual software til programmering af controlleren, og ikke Viewer software. Hvis det er visual software du søger, mener jeg da bestemt at version 1.32 er bagudkompatibel, så man kan udlæse og gemme sin projektfil selvom den er lavet på en tidligere software. Man burde så herefter kunne opdatere firmwaren til nyeste 0.1.5. (projektet i controlleren bliver slettet, så det er VIGTIGT at gemme projektet på computeren inden), og derefter indlæse sit projekt igen. Det er dog mange år siden jeg har rodet med sådan en visual 1 controller, så er kun 99.9% sikker på at jeg husker rigtigt. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok