Hop til indhold
  • 0

Skumringsrelæ


DennisS
 Share

Spørgsmål

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er placeret helt oppe under udhænget, men udhænget er højere placeret end tagrenden.Måske er det her problemet ligger?Forsøger i aften at placere det længere nede på muren.Skal nok melde tilbage :)Ja - de sidste 5-6 dage - måske længere - har det opført sig således.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Uddrag af log optaget med ServiceView efter skumringsrelæet er flyttet ned ad væggen, så udhænget på ingen måde skygger:2008.07.16 22:22:51 Skumring = On2008.07.16 22:25:34 Skumring = Off2008.07.16 22:26:18 Skumring = Onså har jeg kun to tændinger hvor den bliver ON på den sidste. Men jeg vil KUN HAVE ÉN TÆNDING (det gør alle de andre skumringsrelæer jeg kender) :)Der er INGEN lysændringer der kræver at skumringsrelæet går OFF. Hvad kan jeg gøre mere?Gode/alle idéer er velkomne!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tja, man kan jo løse det ved kun at benytte signalet der går "on", og så ignorere "off" indtil efter midnat, det kunne jo være en løsning...Men meget underligt at det opfører sig sådan, vi har et der sidder hos en kunde, og den sender en mail hver gang det går on eller off, og der er i løbet af det sidste år kun kommet 2 hver dag ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Helt super at høre fra en der har de samme oplevelser - så føler man sig ikke som "Palle alene i verden" (for dem der kender den ;) )Jeg har udskiftet skumringsrelæet med et nyt (måske af samme serie) - det opfører sig næsten på samme måde.Første aften blinkede lyset med få sekunders mellemrum helt ustabilt.Nu - efter et par dage - tænder det og slukker igen efter 10-20 sekunder.Herefter venter det i flere minutter hvorefter det tænder og er ON til det bliver lyst her kl. 0400, som det skal - i øjeblikket.Programmeringsmæssigt har jeg løst det, så lyset tænder på den første ON, og venter med at rette sig efter skumringsrelæet i 59 minutter - MEN DET ER IKKE OPTIMALT!Er der en produkt-serie der er behæftet med fejl??????

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Måske du skulle ringe og snakker lidt med LK om det? - Det kan jo være de er bekendt med fejlen, ellers er det nok meget godt at de får det at vide ;)Står der ikke et serienummer på dem? - Så kan du jo se om de ligger tæt op ad hinanden..Men du er helt sikker på det ikke er en eller anden der står og leger med en lommelygte foran det? :DEller nogle reflektioner fra naboens vinduer?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Benyttes skumringsrelæet til automatisk tænding af en lyskilde ?Jeg tænker på, kan det være at en lyskilde påvirker skumringsssensoren, så den ikke længere er i "mørk" tilstand når lyset tændes. Lyset slukkes herefter, da det nu er lyst. Sekvensen gentager sig indtil det evt. er blevet så mørkt at lyskilden ikke længere kan få skumringssensoren i "lys" tilstand og lyskilden forbliver nu tændt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok