Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

 

Jeg har et spørgsmål andgående alarm. Jeg har brugt alarm i flere år men nu har jeg fundet ud af og få sat mail og sms op så de bliver sent ved alarm, jeg har en FB 6.2.01 til alarm som virker så har jeg brugt en FB.6.2.01 som skalsikring til når vi er hjemme, nu vil jeg gerne ha en skalsikring til når vi er på arbejde og hunden er hjemme, der havde jeg tængt mig at bruge en ny FB. 6.2.01 til det men da jeg kom til at læse på FB opsætning står der at indgang for kodetastatur 1-3 skal sættes op men hvis jeg gør det og alarmen går, starter jeg 3 FB på en gang der gør 3 forskellige ting, med de samme ting ikke optimalt har i nogle beder løsninger på det eller er det rigtigt nok det jeg han gang i. alarmen bliver aktiveret på kodetastaturet i forbikoblingszonen de to skalsikringer bliver aktiveret på forskellige tryk.

 

på forhånd tak

 

Brian Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

ja det kan man sige, jeg har ikke modem modul jeg kan sende en mail via scene viwe til en cpsms der så sender en sms. jeg kan ligge den almendelige skalsikring ind i alarm bloken. kan det lade sig gøre at lave FB  der til og frakobles på tryk uden kodetastaturet skal bruges men med forbikoblingszone og ind og udgangs timer ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Brian

 

Du kan indskyde FB 6.1.04.b for kodetastatur + en AND blok for status tilbagemelding til tastaturet.

 

Se vedhæftet eksempel.

Kode 1 + 2 er til total / skalsikring på den første alarmblok.

Kode 3 er til skalsikring på den anden alarmblok.

 

Ulempen ved denne løsning er dog at man skal huske hvilken kode man har tilkoblet med, da denne også skal bruges til at frakoble med.

Hvis man først taster kode 1 og dernæst kode 3, så har du samme problem med at begge alarmblokke er indkoblet.

Det kan dog godt løses, men så skal man lige kode lidt selv.

Skriv, hvis det er et problem, så kan jeg godt kode det for dig...

 

20140717 Alarm Brian Hansen.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok