Hop til indhold

Alle Kontakter Tænder Samme Loftudtag


Recommended Posts

Jeg har fået et lampeudtag, som tænder uanset hvilket kontakt jeg trykker på (hele huset). 

 

Lampeudtaget kan kun slukkes igen ved at dobbelt trykke på den kontakt, som faktisk er tilknyttet lampeudtaget.

 

 

Er der nogen som har en idé om, hvor jeg skal lede efter fejlen?

 

Er det noget som pludselig er opstået af sig selv, eller er der tilføjet/ændret i programmet?

 

Uanset vil jeg skyde på at det er programmeringen som driller dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er et problem jeg har bakset med i et par måneder - Controlleren er genstartet mange gange og IHC programmet er re-loaded flere gange med forsøgte ændringer i programmeringen.

 

Jeg er enig i, at problemet ligger i programmeringen, men jeg kan ikke lokalisere fejlen.

 

Har dog netop opdaget, at fejlen ikke er tilstede når hjemmesimuleringen er slået til...Uden at det fører mig tættere på at finde fejlen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Kan godt se at det er et gammel indlæg men jeg er ny og havde jeg kikket her havde jeg nok sparet en uges bøvl

Samme her jeg har lige bøvlet med at mit lampeudtag i badeværelset tændte på alle indgange og derved skulle der trykke 2 gange på det tryk som var tiltænkt tænd sluk det viser sig så at lampeudtaget i loft og lampeudtag på væg er trådet sammen men for at få overblik over den fysiske installation har jeg så fejlagtigt fået til delt dem begge den samme adresse i controlleren udgangen i væggen var af en eller anden grund sat on så efter den blev sat OFF og jeg fjernede konfigureringen virkede alt ok

synes bare at det virker helt forkert at at 2 udgangs numre som evt er kippet modsat hinanden on /off skulle få indflydelse på alle andre indgange som ikke er knyttet til netop dette lampeudtag

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok