Hop til indhold

Ihc Monitor System Til Php


Recommended Posts

Det hjalp med : http://(DINRASPBERRYPIIP)/captain/  :)  :)  :)  :) 

 

Nu kan jeg logge ind. Jeg kan så desværre ikke ændre status fra offline til online. Det virkede perfekt før.

Nej det er der andre der har meldt - jeg skal lige se hvad der kan være gået galt - ser på det senere. Hvad siger en tail som beskrevet i dokumentationen?

 

sudo tail -f /var/log/lighttpd/error.log

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad browser bruger du etc?

Jeg bruger Chrome,

Har gennemgået hele guiden,

den henter temp.vis filen

dette er loggen:

PHP Warning:  Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/captain/ajax/form_monactions.php on line 602014-05-30 22:45:42: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-30 22:46:16: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-30 22:47:20: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-30 23:07:32: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 244

og #debug

30-05-2014 23:43:46Polling server status30-05-2014 23:43:46Server status returned: false

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er der en ny version:

 

  • Fjernet mulighed for at starte overvågning hvis der ingen regler er oprettet
  • Tilføjet Disklog modul - gem til disk - valgfri placering af log fil og indhold
  • Tilføjet Weblog modul - kan post/get til en given url med parametre
  • Forbedret redigering af regler
  • diverse småfejl rettet

 

Håber alle vil hente den og prøve det nye - specielt er weblog tingene super nyttige for nørderi :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad siger log filen? Det giver ikke meget mening.

Slettede du alt før sidste opgradering?

Jeg slettede hele "captain" mappen

og kørt hele din guide fra trin 13.

Loggen:

2014-05-31 16:35:41: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 16:36:04: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 17:05:00: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 18:30:39: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 18:31:04: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 244

Og det er samme resultat i "Chrome", "Firefox" & "IE"

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg slettede hele "captain" mappen

og kørt hele din guide fra trin 13.

Loggen:

2014-05-31 16:35:41: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 16:36:04: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 17:05:00: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 18:30:39: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 2442014-05-31 18:31:04: (mod_fastcgi.c.2676) FastCGI-stderr: PHP Warning:  array_diff_key(): Argument #1 is not an array in /var/www/captain/ajax/buildmonitorlist.php on line 244

Og det er samme resultat i "Chrome", "Firefox" & "IE"

 

Mystisk - jeg har lige lagt en ny version op med lidt rettelser - prøv gerne med den igen.

 

Hvis det stadig driller og du har mulighed for det så ville en adgang til din Rasperry PI være en stor hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mikkel

 

Så har jeg lige installeret din nyeste udgave.

 

Mht. "gem til URL" er det svært at sætte sådan en side op ? Jeg har domæne/webplads. Kunne man hente noget forudprogrammeret ? Undskyld mine neewbee spørgsmål. Men det er spændene  :)

Jeg har serverplads hos one.com - De tilbyder bla. en færdig programmeret Blog. Kan det mon bruges ?

 

Men jeg kan stadig prøve at gå online, uden der er nogen regler oprettet, uden den siger noget, ud over at det ikke lykkedes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mikkel

 

Så har jeg lige installeret din nyeste udgave.

 

Mht. "gem til URL" er det svært at sætte sådan en side op ? Jeg har domæne/webplads. Kunne man hente noget forudprogrammeret ? Undskyld mine neewbee spørgsmål. Men det er spændene  :)

Jeg har serverplads hos one.com - De tilbyder bla. en færdig programmeret Blog. Kan det mon bruges ?

 

Men jeg kan stadig prøve at gå online, uden der er nogen regler oprettet, uden den siger noget, ud over at det ikke lykkedes.

Hej SilverLine

Gem i URL er nærmere ment til ikke at begrænse mulighederne

eksempelvis kan du bruge den her:

 

https://www.cpsms.dk/sms/?username=BRUGERNAVN&password=PASSWORD&recipient=MODTAGET_MOBIL&message=Den.%20[date]%20Kl.%20[time]%20Blev:%20[resid]%20aktiveret '[newval]'&from=IHC-Captain
 

Hvids Brugernavn, password & modtager mobil blev indtastet ville modtageren modtage eksempel vis denne besked:

Fra:IHC-CaptainBeskeb:Den. 01-06-2004 Kl. 14:02:06 Blev: 320092 aktiveret 'Sand'

Det er en måde at bruge den på,

 

 

Måske opdatere din twitter:

http://twitter.com/home?status=S%C3%A5%20er%20jeg%20hjemme%20i%20sofaen.
Opdatering på twitter:

Så er jeg hjemme i sofaen.

Hvad vil du have din til at gøre?

Hvad er det for en blog du har?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm troede man kunne få den til at gemme en hændelse på f.eks. en blog.

 

Forstår dog ikke det du skriver med "hvis brugernavn, password og modtager mobil" bliver indtastet. Hvor er det disse oplysninger skal indtastes henne ? Er det i selve URLèn som du viser ?

 

Ved ikke helt endnu hvad jeg vil have den til at gøre. Det var ren nysgerrighed :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm troede man kunne få den til at gemme en hændelse på f.eks. en blog.

 

Forstår dog ikke det du skriver med "hvis brugernavn, password og modtager mobil" bliver indtastet. Hvor er det disse oplysninger skal indtastes henne ? Er det i selve URLèn som du viser ?

 

Ved ikke helt endnu hvad jeg vil have den til at gøre. Det var ren nysgerrighed :-)

Det skal indbygges et lille script til din blog så kan den med garenti klare sagen

brugernavn, password og modtager mobil var kun i det ene tilfælde af men bruger "cpsms"

lad min se din blog og så kan det være at jeg kan hjælpe.

 

 

Hej Mikkel (eller andre der ved det)

Ville ihc captain kunne give mig en http get som skal bruges til dette:

http://homeawesomation.wordpress.com/2013/02/18/doorbell-ipcam-xbmc-update/

Som han skriver nederst på siden bare indsæt det i en browser.

Hvis jeg forstår det korrekt vil den URL aktivere funktionen,

Så ja må svaret være.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Det skal indbygges et lille script til din blog så kan den med garenti klare sagen

brugernavn, password og modtager mobil var kun i det ene tilfælde af men bruger "cpsms"

lad min se din blog og så kan det være at jeg kan hjælpe.

 

 

Som han skriver nederst på siden bare indsæt det i en browser.

Hvis jeg forstår det korrekt vil den URL aktivere funktionen,

Så ja må svaret være.

 

Sweet! Så skal der indkøbes og leges  :P  Så slipper jeg for at rejse mig fra sofaen for at se hvem der ringer på

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok