Hop til indhold

Ihc Monitor System Til Php


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hej.

 

Vedrørende sonos styring kan jeg se at der ikke understøttes gruppering af rum.

Er det noget der kan lade sig gøre?

Ikke forstået - hvis du f.eks. har grupperet 2 enheder sammen og sætte stop op på den enhed som er den første så vil det virke så vidt jeg kan huske - er ikke lige ved pc.

Link til kommentar
Del på andre sites

Forslag til funktioner: :)

 

Mulighed for at trigge event når en enhed fx. er sand i mere end x. antal sekunder.

Mulighed for at trigge nestede event, hvis enhed A er sand og enhed B bliver sand så skal der trigges event.

Mulighed for at trigge event pr. tid, fx. hvis enhed A går sand, så trigges event, der automatsik trigges igen efter x. antal minuter, i så fald at enhed af stadigvæk er sand.

Mulighed for at indkode spærretid, hvis enhed a går sand 10 gange samme sekund så sendes der kun et event, da første trig af event låser enheden for nye notifikationer i x. antal minuter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Forslag til funktioner: :)

Mulighed for at trigge event når en enhed fx. er sand i mere end x. antal sekunder.

Mulighed for at trigge nestede event, hvis enhed A er sand og enhed B bliver sand så skal der trigges event.

Mulighed for at trigge event pr. tid, fx. hvis enhed A går sand, så trigges event, der automatsik trigges igen efter x. antal minuter, i så fald at enhed af stadigvæk er sand.

Mulighed for at indkode spærretid, hvis enhed a går sand 10 gange samme sekund så sendes der kun et event, da første trig af event låser enheden for nye notifikationer i x. antal minuter.

Jeg har også disse behov i mit system. Men jeg har kodet disse funktioner i ihc programmet....

Link til kommentar
Del på andre sites

En funktion der kunne være fed ifbm. Sonos, var at man kunne starte en bestemt radiostation eller playliste. F.eks om morgenen, høre vi altid p3 her i hytten, og kunne være ganske smart at kunne starte ved tryk.

Det ligger højest på ønskelisten pt. men kræver lige at jeg henter ting fra Sonos - men jeg tror jeg starter med at man vælge blandt sine favoritter for at begrænse omfanget lidt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Når den "downloader" temp.vis
kan du så ikke få den til at downloade ens .icz fil også


Og muligvis leve en URL funktion
så hvis der sker en handling kan man have indtastet følgendene

"http://www.mit-domain.dk/mit_script.php?id=[$id]&handling=[$change]"

hvis id: 10x865
og handling: Sand (eller værdi)
vil så sende komandoen:

"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Når den "downloader" temp.vis

kan du så ikke få den til at downloade ens .icz fil også

Og muligvis leve en URL funktion

så hvis der sker en handling kan man have indtastet følgendene

"http://www.mit-domain.dk/mit_script.php?id=[$id]&handling=[$change]"

hvis id: 10x865

og handling: Sand (eller værdi)

vil så sende komandoen:

"

icz fil?

 

Det aner jeg ikke hvad er :)

 

Det med at kalde en url er på todo listen - har lige skrevet hele om så modulerne er meget nemmere at lave - keyword replacement tingene er på plads.

 

Men pt. er hele koden skilt af - regner med at have den nye version i starten af næste uge med nye modulet - måske også med start af sonos favorit/url, google analytics logger med mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ikke helt forstået med det det "pushover" Token Hvor finder jeg den?

jeg har fundet den på forsiden som ser ud til at være user.

Og jeg kan ikke se hvor på computeren den gemmer ændringerne af et input.

Du skal lave en app derinde. Det er relativt nemt. Laver en guide snarest.

Data gemmes pt i log.txt i data mappen i samme mappe som Web filerne ligger i. Den næste version tilbyder at gemme til Google docs. Meget smartere da det ikke slider på sd kort. Laver nok også mysql gemme mulighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok