Hop til indhold
  • 0

Pir Og Tænding Af Lys


Christian Poulsen
 Share

Spørgsmål

Hej alle

 

Vi har et skabsrum hvor lyset er styret af en pir.

 

Der ud over har konen et makeup spejl hvor der er lys omkring som tænder på et tryk.

 

Pir´en kører i 1:20 min efter sidste bevægelse

 

Jeg gerne vil ha at lyset i loftet er tændt hvis lyset omkring makeup spejlet er tændt og ellers bare kører på pir´en... men pir´en sidder sådan at når hun står ved spejlet så registrere den ikke bevægelse så efter 1:20 så slukker lyset i loftet..

 

Hvordan laver man en programmering til det ?

 

Det er som om at lyset tænder begge steder men så tager pir´en over og slukker fordi der ikke er bevægelse.

 

Christian

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ja, men jeg skal lige helt forstå hvad er det du ønsker ?

At lyset i loftet følges med makeupspejl, hvis det tændes på tryk. Og hvis ikke makeup spejl er tændt styres loftlys af PIR. 

 

Prøv at vedhæfte dit program så vi kan se hvilke FB´r der er anvendt. Så kan vi komme med konkrete forslag.

Måske kan du bare benytte LK´s standhus bad FB. Se vedhæftede.

Christian.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det virker super godt :-)

 

Kan du evt. fortælle mig hvordan du har gjort ? Har aldrig prøvet at lave en FB selv :-(

Hvis du højreklikker på den fb. jeg har lavet, og vælger "vis program", kan du se hvordan funktionsblokken er lavet.

Det kan sikkert virke lidt uoverskueligt, hvis ikke man ved hvordan man opbygger en funktionsblok. Jeg vil helt klart anbefale dig, at kigge i manualen til IHC, hvor der er vist lidt eksempler på, hvordan man kan opbygge en funktionsblok helt fra bunden. Øvelse gør mester, som man siger. ;)

 

Manualen findes her : http://lk.dk/download/Manualer/IHC_manual_2011.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok