Hop til indhold
  • 0

Programmering Af Pir Og Wireless Dimmer


Blegvad
 Share

Spørgsmål

Hej

er der nogen der kan forklare hvordan man simplest programmere følgende.

Jeg har i bryggerset spot der er forbundet til Wireless dimmer.

jeg vil gerne have at mellem 0600 og 2200 tænder spot med 100% med aktivering af pir.

mellem 0600 og 2200 vil jeg gerne have at spot tænder med 50% med aktivering af pir

 

hvordan programmere man lettest det?

mvh

Rune

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg er enig med Blegvad. Det havde været rart med en quick guide til almindelige brugere af IHC. F.eks. hvordan er det lige man laver et scenarie, hvordan programmerer jeg lige en ny Wireless lysdæmper osv. Manualen bruger mange sider på at forklare konceptet, hvilke dimser der indgår, ledninger osv. F.eks. ville en quick guide ud i simpel brug af Funktions blokke være guld værd for nye IHC brugere (noget for dig Lars? Skal gerne hjælpe med korrektur og PDF formatering:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Bruger en FB 1.4.06 med indgang fra PIR, Skumring og NAT (7 dages ur aktiverer NAT)

 

Lyset i en gang tænder så på PIR på f.eks. 60% når det er mørkt nok (skumring) og når NAT (7 dages ur) er aktiveret tændes der på 10% 

 

Dvs. om natten kan man gå gennem gangen med kun 10% lys så man kan finde vej.

 

Tryk i gangen gør desuden at lyset kan tændes/reguleres manuelt (med en timer så det altid slukker igen)

 

Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok