Hop til indhold
  • 0

Forum Software Fejler


McenterFreak
 Share

Spørgsmål

Jeg har oplevet flere ting der ikke virker på ihc-user.dk. Troede tidligere at det var Internet Explorer 11 der var årsagen, men jeg besøger også et andet forum (dvbviewer.tv/forum) som også bruger IP Board forum software, og her er der ingen problemer. De to ting der er mest irriterende er:

1. Når et indlæg besvares, medtages teksten fra det indlæg man besvarer, ikke med på ihc-user. På Dvbviewer kommer der en fin blå boks med teksten

2. Ctrl+v (sæt ind) virker ikke, heller ikke højreklik>Sæt ind, på ihc-user. Det virker fint på Dvbviewer

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har oplevet flere ting der ikke virker på ihc-user.dk. Troede tidligere at det var Internet Explorer 11 der var årsagen, men jeg besøger også et andet forum (dvbviewer.tv/forum) som også bruger IP Board forum software, og her er der ingen problemer. De to ting der er mest irriterende er:

1. Når et indlæg besvares, medtages teksten fra det indlæg man besvarer, ikke med på ihc-user. På Dvbviewer kommer der en fin blå boks med teksten

2. Ctrl+v (sæt ind) virker ikke, heller ikke højreklik>Sæt ind, på ihc-user. Det virker fint på Dvbviewer

 

Virker fint med Chrome  :)

Man skal  bruge svar knappen i det indlæg, som skal citeres.

 

Ctrl+v (sæt ind) virker også....

 

Testet på Win7 og Vista....

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok