Hop til indhold
  • 0

24 V output modul


Martin1354922221
 Share

Spørgsmål

18 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Bare køb en stor tavle så ;)Men kan jo godt se du har ret i det ;) - men det skal nu ikke afholde mig fra at prøve, syntes nemlig den batteri backup ser noget indviklet ud. Noget med max 1 gas sensor osv.. Men ved ikke hvad IHC siger til firkant pulser fra UPS - men mon ikke strømforsyning er ligeglad og bare laver 24 Volt ?Men hvordan får i 12 volt i jeres IHC anlæg ? Findes der speciel strømforsying til det - eller skal man igang med spændingsdeler og andet "biks" ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

h2o skrev:

Bare køb en stor tavle så ;)Men kan jo godt se du har ret i det ;) - men det skal nu ikke afholde mig fra at prøve, syntes nemlig den batteri backup ser noget indviklet ud. Noget med max 1 gas sensor osv.. Men ved ikke hvad IHC siger til firkant pulser fra UPS - men mon ikke strømforsyning er ligeglad og bare laver 24 Volt ?Men hvordan får i 12 volt i jeres IHC anlæg ? Findes der speciel strømforsying til det - eller skal man igang med spændingsdeler og andet "biks" ?
det færdige resultat med batteri osv gemt væk er, synes jeg, en pæn løsning.men UPS´en kan jo det samme, kræver bare mere plads.og når vi skal lave det er det lidt nemmere..;)
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg er helt enig i at det vil være pænere med den rigtige løsning i skabet. Jeg har bare ikke fået købt det modul. Pokkerst også ! Havde ikke lige set at der var en 12 V kreds også - så nu må jeg have bestilt det. Det eneste er at det bliver svært at tilslutte. Jeg har lavet så min 15W strømforsyning trækker controller - og 72 W strømforsyning resten. Bare for at der var strøm nok - så det vil kræve lidt at tilslutte. Incl hjerneaktivitet - så der røg den ide ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Du er velkommen ;) Syntes selv det er lavet pænt nu, på trods af manglende regler vedr. installationer her. Der er bare ikke noget system i noget som helst, jordkabler går fint som fase (dog ikke hos mig - men alle andre steder).. Kabler - der bruger man hvad man lige har ved hånden. Jeg fik dem til at trække alt i rør, men da jeg så kom og så hvad de havde lavet var alle rør delt hver gang man skulle gennem en væg. :S

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok