Hop til indhold
  • 0

Visual 2 På Mac Computer


SilverLine
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har været så heldig at have fået mig en iMac computer.

Men nu melder problemet sig med LK's manglende software support på visual til mac. Er der nogen der har hørt noget ? Og de måske er ved at vågne op, og kommer med en udgave til mac. Jeg har forgæves ledt efter en mail adresse jeg som privat kan benytte for at komme i kontakt med LK, uden held.

Jeg har læst mig til at man kan installere Windows På sin mac, som dual boot. Det er jeg egentlig ikke interesseret i, da grunden til at jeg er gået over til mac, er fordi jeg er træt af Windows. Jeg kan ikke være den eneste med mac computer herinde. Er der virkelig ikke andre muligheder ?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Kort svar - nej - LK supporterer ikke IHC VIsual PC applikation på Mac OS X. 

 

Hvis du vil afvikle IHC Visual på en Mac skal du bruge en Virtual Maskine (som vmware fusion eller parallel (koster begge penge) eller oracle virtual box (er gratis)). Du skal så have en licens til en windows.

 

Du kan selvfølgelig altid afvikle java appletterne på Mac uden windows, da de jo fungere under java.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Kort svar - nej - LK supporterer ikke IHC VIsual PC applikation på Mac OS X.

Hvis du vil afvikle IHC Visual på en Mac skal du bruge en Virtual Maskine (som vmware fusion eller parallel (koster begge penge) eller oracle virtual box (er gratis)). Du skal så have en licens til en windows.

Du kan selvfølgelig altid afvikle java appletterne på Mac uden windows, da de jo fungere under java.

Tak for svar.

Synes det er utroligt at så stort et firma ikke har software til os x. Det er alligevel ikke en helt ubetydelig del i dk der benytter os x efterhånden.

Jeg opgraderede min gamle pc fra vista til win 8 ved at købe opdateringen på microsofts side. Det må give mig licens jeg kan bruge sammen med oracle virtual box ??

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok