Hop til indhold
  • 0

Opgradering Af Ihc 2.7.101 Til 2.7.10


Neuro
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ud fra:

http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?

Så hedder seneste version af Visual programmet: 2.7.10

Efterfølgende er der så kommet nye funktionsblokke og de hedder: 2.7.110

De tidligere (som var med i 2.7.10) hed 2.7.101.

Hvad der er rettet/ændret kan du se i

http://lk.dk/download/software/Visual-2-7-110_Funktionsblokke_300813.xls

Nå ja, så er der selvfølgelig selve firmwaren til controlleren: 2.7.168

Test programmet burde virke med næsten alle tidligere og gamle versioner af Visual programmer og firmware, men jeg har dog ikke prøvet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ud fra:

http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?

Så hedder seneste version af Visual programmet: 2.7.10

Efterfølgende er der så kommet nye funktionsblokke og de hedder: 2.7.110

De tidligere (som var med i 2.7.10) hed 2.7.101.

Hvad der er rettet/ændret kan du se i

http://lk.dk/download/software/Visual-2-7-110_Funktionsblokke_300813.xls

Nå ja, så er der selvfølgelig selve firmwaren til controlleren: 2.7.168

Test programmet burde virke med næsten alle tidligere og gamle versioner af Visual programmer og firmware, men jeg har dog ikke prøvet.

 

 

Tak for svaret, men min version 2.7.10 virker ikke med testprogrammet. Den siger, at den er lavet med en nyere version og at jeg skal opgradere.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det lyder da mystisk at du ikke kan opgradere softwaren til nyeste. Har du prøvet at afinstallere LK IHC Control, for derefter at installere sidste nye program igen?

 

Hvis det også fejler, kan du lige prøve om vedhæftede testprogram til ind- og udgange ikke fungerer til 2.7.101.

Test_program af ind og udgange 2.7.101.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det lyder da mystisk at du ikke kan opgradere softwaren til nyeste. Har du prøvet at afinstallere LK IHC Control, for derefter at installere sidste nye program igen?

 

Hvis det også fejler, kan du lige prøve om vedhæftede testprogram til ind- og udgange ikke fungerer til 2.7.101.

 

Tak for filen. Den virkede faktisk, hvilket kan bringe mig videre. Jeg har dog et tillægsspørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med.

 

Ved brug af testprogram til ind- og udgange kan jeg "live" styre mit anlæg. F.eks. trykke på mellemrumstangenten når jeg har fokus på en Output og så reelt se/høre, at et relæ klikker og opleve, at lyser tænder/slukker?

 

Måske er det officielle testprogram ikke det rigtige til det formål - i givet fald så anbefal gerne noget andet.

 

Pft

 

/Palle

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det lyder da mystisk at du ikke kan opgradere softwaren til nyeste. Har du prøvet at afinstallere LK IHC Control, for derefter at installere sidste nye program igen?

 

Hvis det også fejler, kan du lige prøve om vedhæftede testprogram til ind- og udgange ikke fungerer til 2.7.101.

 

Tak for filen. Den virkede faktisk, hvilket kan bringe mig videre. Jeg har dog et tillægsspørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med.

 

Ved brug af testprogram til ind- og udgange kan jeg "live" styre mit anlæg. F.eks. trykke på mellemrumstangenten når jeg har fokus på en Output og så reelt se/høre, at et relæ klikker og opleve, at lyser tænder/slukker?

 

Måske er det officielle testprogram ikke det rigtige til det formål - i givet fald så anbefal gerne noget andet.

 

Pft

 

/Palle

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for filen. Den virkede faktisk, hvilket kan bringe mig videre. Jeg har dog et tillægsspørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med.

 

Ved brug af testprogram til ind- og udgange kan jeg "live" styre mit anlæg. F.eks. trykke på mellemrumstangenten når jeg har fokus på en Output og så reelt se/høre, at et relæ klikker og opleve, at lyser tænder/slukker?

 

Måske er det officielle testprogram ikke det rigtige til det formål - i givet fald så anbefal gerne noget andet.

 

Pft

 

/Palle

 

Det er netop, hvis man ikke kender input og/eller output, at man kan anvende testprogrammet. Du skal overføre testprogrammet til controlleren. Derefter skal du starte IHC ServiceView. Her kan du for at finde de forskellige output tænde dem én af gangen og finde lampeudtag/stikkontakt osv. som bliver aktiveret. For nemt at finde input, kan du sætte logmærke ved alle indgange, og derefter tage ét tryk/PIR osv. af gangen, og se i loggen hvilken indgang som blev påvirket. Håber det giver mening. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok