Hop til indhold

Godnat Funktion


Soter
 Share

Recommended Posts

Hej :-)

 

Jeg er så ny som man efterhånden kan være i IHc verdnen, jeg har dog forsøgt at sætte mig ind i dvs funktioner og undrer mig over følgende og håber der en der kan giver svaret.

 

Når jeg trykker på "ZZZ" tasten- altså den jeg opfatter som "godnat"funktionen så går huset ikke i "nat" men slukker blot lyset i soveværelse og badevæelse.

 

Hvis jeg gerne vil gøre brug af "nat"stilling" så er jeg nødt til at trykke >2sec- men så træder "sluk alt "funtionen også i kræft.

 

"Nat" stilling er når Pir sensorene kun tænder lyset dæmpet i forhold til natstillingen

 

Er det meningen, eller kan man differrentiere på de to stillinger- "nat" og "sluk alt"?

MVh

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er rigtigt at det er lavet over Lk's boligkoncept. Jeg har også set den beskrivelse, men det virker dog noget besværlig at når jeg står op og klokken ikke lige er 7:15, eller solen er stået op, så skal jeg ud til hoved døren for at tænde alle stik kontakter. Alternativt er at sætte uret til kl 6:00, men så tænder lyset jo på 100% i bad.

 

Det må være muligt at lave en funktion der hedder "natstilling" uden "sluk alt"?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, men nu er det bare sådan det tilfældigvis er lavet i LK´s Standarthus.

 

Hvis ikke du vil benytte standard velkomsttrykket til at sætte huset i Dag tilstand, programmere du det bare selv på tryk efter eget valg.

Ligeledes kan du jo vælge at programmere aktiveringen af Nat tilstand på tryk efter eget valg.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok