Hop til indhold
  • 0

Tilslutning Til Ihc Controller M. Viewer


3dvisio
 Share

Spørgsmål

Hej superbrugere

 

Jeg er forholdsvis ny til IHC. Jeg har før kunne tilslutte mig til min controller både via. USB og LAN.

Men efter jeg har frakoblet strømmen adskillige gange kan jeg ikke mere.

 

Jeg har prøvet at genstarte min router, controller, computer, skifte kabel. søge på forskellige ip. adresser og opdatere til nyeste firmware. 

Det jeg ikke forstår er hvordan kan firmware updateren se min controller og det kan jeg ikke.

 

Når jeg bruger min browser siger den at den ikke kan se adressen og når jeg 

 

Please hjælp mig hvis i kan superbrugere.

 

M.v.h Lasse Pedersen

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej

 

jeg gætter lidt på at du har rodet lidt med port numre. En ting man skal være opmærksom på er at ændrer man port numrene (både web og secure) så følger USB med.

 

Hvis firmware updateren kan se controlleren (dvs. tilslutte til den) vil jeg anbefale at du laver en 'reset-ip' eller en 'reset factory settings'. Det er små firmware filer som gør hvad de siger. Du kan sikkert finde dem på download siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej

 

jeg gætter lidt på at du har rodet lidt med port numre. En ting man skal være opmærksom på er at ændrer man port numrene (både web og secure) så følger USB med.

 

Hvis firmware updateren kan se controlleren (dvs. tilslutte til den) vil jeg anbefale at du laver en 'reset-ip' eller en 'reset factory settings'. Det er små firmware filer som gør hvad de siger. Du kan sikkert finde dem på download siden.

 

Hej

 

Mange tak for svaret. Det kan faktisk godt passe. Har roddet lidt med portene. Mener du at det er en "reset-ip" fra Laurits knudsen IHC eller er det routeren?

 

Men jeg vil afprøve at lave en factory reset af routeren når jeg kommer hjem og se om det virker..

 

Tak igen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er i første omgang på IHC controlleren du skal sikre dig den er "default":

http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/2-reset-factory-defaultzip/

(Du kan nøjes med IP resetten hvis du ved det kun er det.)

Så skulle du gerne kunne få fat i den lokalt vha USB eller LAN.

Din router opsætning er afgørende for om du kan få forbindelse til IHC controlleren fra Internettet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok