Hop til indhold
  • 0

Output 230.


Martin1354922221
 Share

Spørgsmål

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

230 Output modul er delt op i to grupper med fire relæer i hver.hvert relæ kan klare 10A, men hver gruppe kan må ikke totalt belastes med mere end 10A. Dvs. at bruger du 10A på et relæ kan du ikke bruge de sidste tre relæer i den gruppe. Da P(Watt) = U(Volt) * I(Ampere) så vil det sige at de kan klare 2300Watt.For at få alle udgange til at trække samtidig skal alle udgange i programmet trækkes over til den samme funktionsblok.Hvad skal du bruge det til? Kan måske være behjælpelig med en funktionsblok...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har en brusekabine, hvor der er en slags damp i. Det bruger ca 4000 W har jeg lige fået at vide. Funktionsblok er egentlig rimelig simpel. Badet må max være tændt i 30 min, så jeg har sat timer på det. Men når jeg nu må trække 2200 watt på hver relæ gruppe - vil det så sige at jeg godt må trække 4400 på begge grupper til sammen ? Jeg har nemlig ikke lige et output 400 modul ved hånden.Men hvis du har funktionsblok som trækker hele relæ på en gang - ville det være super.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis du kan dele din belastning i to, altså 2 x 2000w så kan det godt lade sig gøre. Det lyder dog af meget for en 230V installation. Jeg har vedhæftet en lille funktionsblok. Der er fire indgange:Følg: Når denne indgang er aktiv er udgangen aktivKip: Når denne indgang er aktiv kipper den udgangenTimer (Puls Signal): Ingangen her skal være et kort puls. Det vil tænde udgangen og timeren vil slukke den.Timer (Konstant Signal): Udgangen følger her indgangen, men hvis indgangen er aktiv længere end timere tiden vil udgangen slukke når timmere er udløbet.Håber det hjælper...:) [file name=Dampbad.zip size=1662]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Dampbad.zip[/file]

Dampbad.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Problemet med at benytte Output230 er at kontaktorerne ikke åbner præcis samtidig, så du kan risikere at belaste det ene sæt med 4400W i et kort øjeblik, hvilket det nok ikke har så godt af.Samtidig er det også et problem hvis kontaktoren ikke slår fra.Jeg har oplevet et sted hvor der sad 3x400W på en udgang, og når den skulle slukke skete der ikke noget, men det er blevet løst ved at den slukker, tænder og slukker igen, i løbet af et halvt sekund. Men hvor længe kommer det til at holde?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok