Hop til indhold

Efterlyser Data På Pir Lk 507Na303


Recommended Posts

Hej

Er gået igang med at rode med det IHC-system ( uden dokumentation !!) , der var installeret i sommerhuset, da jeg købte det..Har med held udskiftet til en Visual 2 controller og fået et grundprogram til at køre..

Er nu ved at kigge på alle de PIR der er spredt ud mange steder indeni huset og udenfor..en del af dem er af typen LK 507NA303, hver tilsluttet på 3 stk 24V indgangsporte..

men jeg mangler noget info om dette modul ! er der nogen har en link eller lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars

 

tak for hjælpen..lige det jeg manglede..

dog svært at gætte sig til at den hedder 507N0303, når der står 507NA303 på enhederne..

Men igen..tak for hjælpen

 

, john

 

Hej John

 

Forklaringen er at A'et i typenummeret trykt på enheden skal erstattes af en farvekode for at give det komplette typenummer. Det giver ikke meget mening i forhold til denne type PIR, da der ikke findes noget farvet synlig plastik - kun det transparente PIR glas. Derfor får den også farvekoden 0.

Det giver mere mening på f.eks. en 1-polet afbryder: http://www1.lk.dk/servlet/context?n1=14&n2=1400&n3=9997&n4=1784&LKnummer=502N5001

Her kan vi se at 5=lysegrå, 6=hvid og 8=koksgrå. Mens der på selve afbryderindsatsen vil være trykt 502NA001, da det jo er den samme afbryder, uanset hvilke farve tangenter den bliver monteret med.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok