Hop til indhold
  • 0

"gøre Det Selv" Ihc Net


Studsgaard
 Share

Spørgsmål

Hej

 

Vi er ved at bygge nyt hus og har i det sammenhæng overvejet at trække nogle af forbindelserne (Måske alle) som IHC NET kabler og konnektor.

 

Men jeg kan ikke gennemskue om IHC NET konnektor passer i "normale" dataudtage" f.eks:

http://www1.lk.dk/servlet/pdfDokumentation?LKnummer=588D5032

 

Jeg har via arbejdet adgang til en prof. netværks måler og kan selv tjekke kvalitet på forbindelsen.

 

Derefter ville jeg sætte en IHC NET antenne fordeler/forstærker op i løs panel i bryggerset.

 

Jeg syntes en komplet IHC installation er for dyr og jeg forventer kun at det kort tid endnu der bliver behov for antenne forbindelser. (Vi benytter speciel switch og har aflivet TLF).

 

Mvh

Bjørn Studsgaard Voss

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det kan man godt.

Her selv benyttet IHC-net basic kabel, Lexcom 500Mhz konectorer i alm. dobbelte FUGA udtag.

Hvis det er indmuringsdåser så vælg de dybe da det ellers er svært at montere korrekt.

 

Har også benyttet en "alternativ" switch og montering i x-felt/tavle:

http://www.ihc-user.dk/forum/gallery/album/3-ihc-net/

 

Efterfølgende er alle forbindelser testet og de ok til 900mhz.

 

post-2334-0-21424200-1373992912_thumb.jp

post-2334-0-23415600-1373992915_thumb.jp

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars.

Tak for svar. Det lyder rigtigt fint.

Havde dog oprindeligt tænkt mig at benytte IHC NETS konectorer som er certificeret 900 mhz.

Var derfor nervøs om de har ændret på montage delene så de kun passede i de aflange 2 moduls IHC NET udtag?

Men det kan da være at løsningen med Lexcom 500 og IHC NET kabel kunne bruges istedet.

Lexcom 500 er omkring 30 kr. Billigere Per konectorer. Det bliver til en del penge.

Mvh Bjørn

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok