Hop til indhold
  • 0

Email Afhente Indstillinger


staer00j
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg prøver at starte forskellige udgange ved at afsende email til controlleren. Det har tidligere virket, men for øjeblikket kan jeg ikke få controlleren til at at hente email automatisk.

 

Emails bliver først hentet når jeg trykker på "afprøv indstillinger" under Administration email kontrol. 

 

Da jeg har sat den til at sende et svar på modtagelsen og der aktiveres en udgang, kan jeg se at controlleren først henter emails ved check af indstillinger. Dette check lykkedes og der sendes også en email retur. Jeg har leget med "forespøgelses intervallet" men det har ingen effekt. Jeg har prøvet at genstarte controlleren, men det hjælper desværre heller ikke.

 

Jeg benytter energimidt email, og som nævnt virker både modtagelse og afsendelse af emails, men først når jeg checker forbindelsen.

 

Er der andre som har oplevet noget tilsvarende eller evt. har et bud på en løsning?

 

Mvh

Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej

Jeg har nu præcist det samme problem

alarmen gik i går aftes og jeg kunne ikke afstille den med emails

er hjemme igen nu og har prøvet det samme som ovenstående - forsøgte at google på emnet og fandt så at du jesper havde været det samme igennem

please - er der nogen som har en løsning eller en forklaring

 

jeg anvender gvdnet som internetleverandør. gvdnet anvender stofa... ved ikke om det kan have noget at sige..?

 

mvh Bo

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej

Tak for svarene. Jeg prøvede Bo's trick og nu lader det til at virke :-). Fantastisk! Har dog også slettet det gamle Scene Design og makket noget med min e-mail konto, men jeg tror det er Bo's løsning, der gjorde udfaldet.

 

Lige nu vil jeg ikke undersøge årsagen eller løsningen yderlig. Jeg er glad for at det virker, og da jeg ikke er sikker på løsningen, vil jeg ikke udfordre skæbnen, men det kan meget vel være tilsvarende problem som du nævner Lars.

 

Så kan jeg igen styre alarm, havevanding og åbne portene, når der er glemt nøgler :-)

 

Tak for hjælpen

Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok