Hop til indhold
  • 0

Ihc Administrator


Jørgen Bækgaard
 Share

Spørgsmål

Forsøger at tilgå controlleren udefra, men når jeg taster IP adressen ind på administrator programmet (gateway adresse), så skriver den "IP-adressen uden for rækkevide" hvad betyder dette og hvad gør jeg ?.

 

Når jeg skriver IP-adressen på controlleren, kan jeg godt tilgå den fra hjemme netværket.

 

Har ingen problemer med at tilgå den udefra på Ipad´en. Så de rigtige porte er åbne udefra.

 

Håber der er en der kan hjælpe.

 

 

 

IHC.docx

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Forsøger at tilgå controlleren udefra, men når jeg taster IP adressen ind på administrator programmet (gateway adresse), så skriver den "IP-adressen uden for rækkevide" hvad betyder dette og hvad gør jeg ?.

 

Når jeg skriver IP-adressen på controlleren, kan jeg godt tilgå den fra hjemme netværket.

 

Har ingen problemer med at tilgå den udefra på Ipad´en. Så de rigtige porte er åbne udefra.

 

Håber der er en der kan hjælpe.

Har selv løst problemet :-)

 

Hvad skulle man gøre uden Google :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Og hvad var løsningen?

Vi er flere der sidder med tilbageholdt åndedræt, eller bare vil suge viden til os...

Det er fordi under administrator under netværk skal man taste Gateway adressen og som jeg havde forstået, så var det min routeres IP adresse. Men det er så controllerens IP adresse og man så i ens browser skriver routerens IP adresse :-)

Ja ja, man kan jo ikke vide alt :-)

 

Er ved at rode med mail opsætning, men det kan jeg overhovet ikke få til at spille :-( Gør ellers alt hvad der står i den store manual :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Er ved at rode med mail opsætning, men det kan jeg overhovet ikke få til at spille :-( Gør ellers alt hvad der står i den store manual :-(

Jeg tror nu du blot er heldig at det virker med din opsætning, (ellers har du har et lidt specielt netværk) og det er derfor din mail ikke virker.

Unde gateway adressen skal du skrive din routers IP adresse. Jeg tror mere det er dit subnet der driller. Typisk vil den være 255.255.255.0 for de flest hjemme netværk selvfølgelig afhængig af dit netværk. Prøv at eksperimenter med den lidt mere og så se om det ikke løser dine mailproblemer

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok