Hop til indhold

Log Af Temperatur (24Timer Hver 30Min)


Recommended Posts

Denne har jeg brugt http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/58-log-af-temperatur-hver-halve-time/

 

Der ligger i forvejen en i visual, som laver log for hver time, men denne er da sjovere - og tak for den!

 

Kunne bare være dejligt hvis der var en som havde guldkornet, sådan jeg kunne få det op på min ipad og eller mobilapp også??

 

Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan måske snyde det ved at lave en temperatur sensor som indgang, som du sætter til at være den loggede temperatur. Forsøger lige dette senere

Det kan man godt.

MEN... Det kræver at man hacker temperatur sensor produktet.

Ellers er temperaturen "read only", og visual tillader ikke at man trækker en FB udgang over på temperatur sensor produktet.

 

Men hvis man lige sniger sig til at ændre lidt i %ProgramFiles%\LK IHC Control\IHC Visual\Products\Datalinie produkter\01#Input\product2124.def

 

Disse 2 linier skal ændres:

  <resource_temperature id="_0x02" name="Rumtemperatur" note="" accessibility="read" />  <resource_temperature id="_0x03" name="Gulvtemperatur" note="Valgfri ekstern gulvføler" accessibility="read" /> 

 

Sæt accessibility="read-write".

Genstart Visual.

Indsæt det modificerede produkt.

Herefter kan temperatur sensor tilskrives fra sin egen FB  B)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok