Hop til indhold
  • 0

Intet lys


Laffer
 Share

Spørgsmål

HejsaVar så heldig igår at stikledningen til mit hus blev gravet midt over. Nu idag har de så sat strøm til hytten igen. Men intet af mit ihc virker. , Kan sagtens hente config ned fra controller og sende til den igen, men ingen tryk virker.Har så prøvet at logge på ihc service view som kommer med følgende fejl.Advarsel - Der er meldt fejl i kommunikationen med datalinje-controllerenHar tillige prøvet at tænde og slukke via serviceview uden held.Er skidtet stået af ?//Laffer

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HeyJa nu har jeg så haft strømmen fra. Så kom der lidt mere liv i systemet, men på ihc controlleren, blinker lyset noget hurtigere end før.Et par x i sec, hvor det måske var ½delen før.(OK dioden)På alarm backup modulet, når strømmen er fra. Lyser kun 12V og ikke 24V, kan dog ikke huske om den gjorde det førhen heller. Skal de begge lyse der ?//Laffer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja, det virker vist. Har lidt små problemer stadig.Har et lampested, når jeg har sendt nyt til controlleren, så tænder udgangen, men det registreres ikke rigtigt i systemet, for trykker jeg så på trykket. Så "tænder" den igen. og næste gange slukker den så.Med hensyn til backup, når jeg har taget hfpi´en, er der kun lys i 12V og ikke i 24V. Er dette korrekt ?Når strømmen er til, lyser de begge.//Laffer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Sidst jeg havde den "underlige" fejl med "Dataline controller defekt", måtte jeg firmware opdatere systemet før det hele virkede igen, fandt senere ud af sammen med LKS at hvis man sender et tomt projekt, kan dette ligeledes hjælpeHusk at tage backup af projekt inden firmware opload/Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok