Hop til indhold
  • 0

Nyt fra el & teknik messe.


Thomasbl
 Share

Spørgsmål

lige hjemvendt fra messe i odense.LK kommer i kvartal 3 med...En varmestyring, med rumføler og hele skidtet.den kan styres med en differens på 0.1 grad.der kommer et "status panel" til normal drift, ferie og slukket. FB indeholder flere ganske fine ting, motionering af pumpe, ned drossle i din ferieperiode, kan køre pumpen så den pumper hvert 15min. for bedre comfort varme og selvfølgelig viewer venlig.tilmed kan man igennem FB og viewer laver så man får en komplet oversigt af energiforbrug, fra varme og el.På wireless siden kommer der også nyt, pænere fjernbetjeninger (gælder også IR og B&O), nøgleringsender, "tænd sluk stikkontakt", wireless in-output enheder, test udstyr og en antennesplitter til montering af flere antenner.alt i alt ser det lovende ud for IHC, men det er først forventet i tredje kvartal. med hensyn til Uni.dimmeren er der intet nyt, ikke andet end den IKKE bliver wireless, stor fejl LK.så endelig sker der noget fra LK, måske lytter de til os på IHC-user.dkuanset hvad, så glæder jeg mig meget til at se mere til alt det nye fra LK..MVH Thomasbl

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

Kunne nu ellers være meget fedt hvis den kunne skrive temperaturen, og man kunne ændre den, via et lille display i rummet (gerne pænt!)Er meget positivt overrasket over at de virkelig vil gøre noget ud af designet, måske er de virkelig begyndt at lytte til folk?Der er en del af det der er diskuteret herinde på IHC-User.dk jeg har skrevet til LK om, for at få dem til at tænke lidt, men hvis de "allerede" har det klar i 3. kvartal i år, så er det nok noget de har tænkt på de sidste 5-6 år..Kan man få nogen melding om hvad der skal føres ud til de rumfølere? :)Men: Det var på tide LK! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

temperatur kan reguleres igennen vieweren eller rumføleren, så vidt jeg kunne komme frem til er det en puls tællning, så 3 ledere ville være nok. desværre var ham jeg snakkede med ikke helt inde i den mere tekniske del, eller så ville han ikke fortælle for meget endnu.men 3 ledere er efter min mening nok til en puls tælling. men jeg må sige deres kommende fjernbetjeninger og nøgle ring er faktisk ret pæn.og den wireless del bliver udvidet kraftigt.mon gert er kommet i snak med LK, så skal vi på en tur til LK, ( lille hint gert ).. jeg var meget overrasket over det, men en dimmer 400 ville de ikke snakke om.... ikke andet end den ikke bliver digital.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

LK siger at de ikke har OPUS66 som wireless på tapetet.så man skal nok ikke forvente det de næste par år.jeg måtte ikke tage nogle billeder af det derover. men produktchefen ville sende mig noget materiale på det engang, tvivler dog på det.men det hele er ligesom fuga, så designet kender vi.hvis jeg gennem jobbet får noget jeg må bruge, smider jeg det op.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Kenneth Østerballe skrev:

Hvad er det nu lige et PUK input er....:dry:
præcis jakob.det er et wireless modul, man lægger ind i dåsen, der er nogle ledninger i den, som du kan sætte på f.eks et opus tryk ( alle tryk med en fjeder virker )også kan opus lige pludselig bruges til IHC, så glæd dig...der kommer meget nyt i wireless.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

laver lige et citat fra første post.det er hvad der er lige nu.

En varmestyring, med rumføler og hele skidtet.den kan styres med en differens på 0.1 grad.der kommer et "status panel" til normal drift, ferie og slukket. FB indeholder flere ganske fine ting, motionering af pumpe, ned drossle i din ferieperiode, kan køre pumpen så den pumper hvert 15min. for bedre comfort varme og selvfølgelig viewer venlig.tilmed kan man igennem FB og viewer laver så man får en komplet oversigt af energiforbrug, fra varme og el.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mortensen skrev:

Antenne splitter vil det sige man evt. kan bruge feks. ejendommens fælles antenne og evt. yousees kabeltv og så skifte imellem dem på en kontakt eller hvad menes der?Mortensen
Nej, det er til IHC antennerne, dem der modtager og sender signaler til de trådløse komponenter...Det har ikke noget med tv-antenner at gøre...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

ohaue skrev:

Hej Thomas,Jeg kan altså ikke lige forestille mig hvordan man bare kan få det lidt pænt med 10 1M kasser siddende - hvordan skal det gøres ? i en eller anden tavle eller noget hjemmefusk ?Nogen som har billeder af sådan en opsætning som jeg kunne se ?Mvh Otto
Hvis man sætter en 70x130 kanal med dåser i hvor lysdæmperne sidder i, så er det altså ikke så slemt at se på ;) Det kan enten være ved siden af tavlen eller måske under den...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

ohaue skrev:

Hej Thomas,Jeg kan altså ikke lige forestille mig hvordan man bare kan få det lidt pænt med 10 1M kasser siddende - hvordan skal det gøres ? i en eller anden tavle eller noget hjemmefusk ?Nogen som har billeder af sådan en opsætning som jeg kunne se ?Mvh Otto
HJEMMEFUSK!!puha da.. :side: nej, når man oppe på det antal, gør man som jakob beskriver
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

ohaue skrev:

Hej Thomas,Jeg kan altså ikke lige forestille mig hvordan man bare kan få det lidt pænt med 10 1M kasser siddende - hvordan skal det gøres ? i en eller anden tavle eller noget hjemmefusk ?Nogen som har billeder af sådan en opsætning som jeg kunne se ?Mvh Otto
det pæneste er en kabelkanal hvor man placere dem med et tekstmodul..har ikke lige et billede, men hvis jeg får et skal jeg nok smide det op
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

ohaue skrev:

Hej Thomas,Jeg kan altså ikke lige forestille mig hvordan man bare kan få det lidt pænt med 10 1M kasser siddende - hvordan skal det gøres ? i en eller anden tavle eller noget hjemmefusk ?Nogen som har billeder af sådan en opsætning som jeg kunne se ?Mvh Otto
Jeg har et par billeder men har lidt problmer med at få dem vist når de vedhæftes [img size=499]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/HPIM1686.JPG

post-747-13549256721503_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok