Lars1 Skrevet December 29, 2012 Rapporter Share Skrevet December 29, 2012 Suk. Nu har LK ændret deres online katalog, så man ikke længere kan finde de enkelte IHC moduler etc. medmindre man kender deres el nr. Tilgengæld kan man finde forskellige pakker, men på et detaljerings niveau svarende til deres reklamer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Suk. Nu har LK ændret deres online katalog, så man ikke længere kan finde de enkelte IHC moduler etc. medmindre man kender deres el nr. Tilgengæld kan man finde forskellige pakker, men på et detaljerings niveau svarende til deres reklamer. Her virker online kataloget da helt som det plejer???Det kan selvfølgelig være at det nye ikke er nået til det mørke nordjylland endnu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Her virker online kataloget da helt som det plejer???Det kan selvfølgelig være at det nye ikke er nået til det mørke nordjylland endnu. Spookie. IHC control punktet var ikke på kataloge hos mig igår??? Men dejligt at det er tilbage. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Spookie. IHC control punktet var ikke på kataloge hos mig igår??? Men dejligt at det er tilbage. Du skal vist holde lidt igen med julesnapsen på de sene nattetimer Lars. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Du skal vist holde lidt igen med julesnapsen på de sene nattetimer Lars. I betragning af at jeg har ligge syg siden d. 25 kan jeg desværre vist ikke give julesnapsne skylden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts