Hop til indhold
  • 0

Wireless Dimmer Med Led


Jesper T. Pedersen
 Share

Spørgsmål

Hej,

 

Jeg har kigget lidt igennem på forumet, men døjer stadig med mine LED'er.

 

Jeg har 13 Philips Master LED MV 4w GU10, som jeg har sat til en Wireless Dimmer.

 

Denne er tvunget i RL mode.. Virker faktisk en smule bedere i RC mode (Mindre flimmer)..

 

Dog er der en del niveuer hvor pærene flimre lidt, plus at 100% -> 61% er ens..

 

Hvilket vil sige at når man holder trykket inde, så går der noget tid inden den dæmper ned, men så går det også stærkt..

 

Har kigget rundt efter en anden dimmer, men kan ikke rigtig finde nogen med scenarie som kan klare LED..

 

Nogen bud på en løsning??

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej

Duralamps laver en 5w Led som jeg bruger til mine wireless dæmpere. Jeg har også oplevet problemmet med Philips led, og talt med LK om situationen. LK manden sagde at der var nye dæmpere på bedring i 2013, så hvis du ikke vil investere i nye led så vent lidt og se hvad LK kommer med.

 

Er der nogen der ved mere omkring nye dæmpere fra LK ???

 

Det ville være fedt med nogle nye Wireless Dæmpere, som kan bruges sammen med nogle flere slags LED pærer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Thomas, se denne guide LK har lavet: http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Lysdaemper-LED-guide.page?http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Lysdaemper-LED-guide.page?

 

Generelt mener jeg de for hver dæmper har en liste over hvad der kan bruges på deres dæmpe og hvilket min antal der kan bruges.

 

Men hvis man vælger en LED der kan dæmpes burde man også være mere sikker, er LED´en ikke mærket tydeligt med dæmpbar, kan den det nok ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok