Hop til indhold
  • 0

Marker Som Læst


McenterFreak
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Når jeg har læst en tråd færdig, bruger jeg tilbage pilen i Internet Explorer. Så står tråden stadig som ulæst. Så trykker jeg F5, og nu står den som læst. Er der noget jeg gør galt. Ville være rart om tråden stod som læst, når jeg går tilbage

Det er fordi at du bruger IE til at navigere tilbage med, den har cached siden hvor posten stadigvæk er markeret som ulæst. Du skal bruge de "breadcrumbs" eller brødkrummer der findes i øverste venstre hjørne fx . IHC-User.dk -> Generelt -> IHC-User.dk på den møde ved systemet også at den skal hente den seneste side. Det gælder for stort set alle hjemmeside med dynamisk indhold.

 

post-1-0-25075100-1356361472_thumb.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Måske det kunne være en ide med en genvej i bunden af trådene til "Nyt indhold": http://www.ihc-user.dk/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums Den findes i toppen , men det er iriterende at skulle skrolle til toppen for at lave denne funktion.

Kan du ikke bare bruge "Gå til toppen" knappen i bunde af hver side ? :)

 

post-1-0-88827200-1356361903_thumb.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Er noget ændret i Forum softwaren, eller er det hos mig?

Efter jeg har reinstalleret min Notebook, er marker som læst nu udført, selvom jeg bruger tilbageknappen i IE :D .

I mit gamle setup kørte jeg med IE 10, men syntes der var for mange problemer med den, så nu kører jeg IE 9

Jeg installerede godt nok seneste version af forum softwaren i går aftes, men jeg syndes ikke at jeg har læst at det skulle afhjælpe "tilbageknap problemet". But if it works... :D

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok