Hop til indhold
  • 0

Spørgsmål - igen - igen vedr funktionsblok.


Martin1354922221
 Share

Spørgsmål

Hej igen.Nu sidder jeg igen og prøver at lave funktion, som jeg ikke lige kan få til at virke.Jeg vil gerne lave så der ved en seng er "toilet senarie" - som man så slukker når man igen kommer i seng. Dog skal funktion ikke slukke lys hvis det i forvejen var tændt - hvis i kan følge mig. Hvordan gør man nemmest det ?Jeg har før fået super hjælp her - og har netop fået mit IHC anlæg op og køre. Er selv lidt stolt da jeg ingen gang viste hvad IHC var for 3 mdr siden ;)Men grunden til det er lykkes er helt klart IHC-user.dkJeg havde aldrig kunnet gøre det uden jer.SÅ STORT TAK TIL JER ALLE.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu er "et tidspunkt" så åbenbart nu :PJeg har lige lavet noget hurtigt, jeg ved ikke helt om den virker præcis som den skal, men du skal forbinde den med dine øvrige funktionsblokke... Har lavet op til 6 tændinger på den.Jeg har ikke skrevet nogen kommentarer i funktionsblokken, det gider jeg ikke før jeg ved at det virker, og at det er sådan det skal være ;)For sjov skyld, så vedhæfter jeg også lige filen... [file name=Speciel_tisserute.zip size=3313]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Speciel_tisserute.zip[/file]

Speciel_tisserute.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HejJeg tror at denne FB kan gøre det. [file name=Speciel_toiletrute.zip size=3520]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Speciel_toiletrute.zip[/file] Sådan gør du:Ud pak ZIP-filen1. Flyt mappen "Speciel toiletrute" til C \ Programer \ LK IHC Control \ IHC Visual \ FunctionBlocks2. Åben IHC Visual3. Du kan nu indsætte FB. Speciel toiletrute under den ønske lokalitetSe hvordan du forbinder FB på YouTubehttp://www.youtube.com/watch?v=kUgyUBx-IqY

Speciel_toiletrute.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

h2o skrev:

Jeg kan ikke helt få den til at gøre som jeg gerne ville. Men nu ved jeg ikke om jeg bruger den forkert eller hva ? Jeg ville jo helst at den ikke slukker lys, som i forvejen var tændt - som jeg ser det, slukker den også de udgange som var tændt ? Eller har jeg misforstået noget ?
Da jeg selv afprøvede den, slukkede den ikke det lys der allerede var tændt...
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok