Hop til indhold
  • 0

Controller reagere ikke efter projekt upload.


Sim112
 Share

Spørgsmål

Hej alle,Jeg er så absolut ikke nogen haj til dette, men har interressen og en tilpas teknisk forståelse :) til at jeg har kastet mig ud i at skiftet min controller ud med den "nye" Visual 2 med viewer.Så jeg har selvfølgelig lavet det hele på ny. Og det er også kørt ganske fornuftigt, da jeg ikke har denmest avancerede IHC installation i landet ;) Men mit problem består i at jeg, havde lavet en lille test opstilling på skrivebordet.. Bare for at se om jeg kunne lave det mest basale opsætning. Det lykkedes fint, og havde adgang via USB og netværk (LAN og WAN)SÅ jeg tænkte nu var det tid at få det hele monteret, af med test opstilling og ud til tavle.Ingen problemer.. Men når jeg nu sender et nyt/revideret projekt til controller, sker der intet efterfølgende, ment at den sender fint projektet derop, men alle tryk osv virker ikke ? Når der så er gået en rum tid, kommer der lige pludselig liv i det hele igen og det kører fint (men vi snakker 10-20 min). Men har prøvet et par gange efter succesfully upload at tage strømmen og det er ligesom om det hjælper. Hvad gør jeg forkert ?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Tak for svaret..Prøvede med et tomt projekt, og derefter det "rigtige" projekt.Men samme resultat, det er som om controlleren er rigtig langsom ?Jeg kunne ikke bruge reset firmwaren, da den brokkede sig over,at den kun, kunne køre med en version der var nyere end 2.7.144 ? (min var leveret med 2.7.166)Lavede et lille projekt med en simpel kip funktion, og uploadede det, det kørte med det samme.Dog er der lang svar tid, fra at der er trykket på kontakt til at lyset tænder/slukker (controller reagere).½ til et helt sekund ? Det er som om, jeg skal holde kontakten længere inde, end da jeg havde den gamle controller (visual1)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok