Hop til indhold
  • 0

Styring af garageport


Allan Thomsen
 Share

Spørgsmål

Jeg har en portma garageport som jeg vil have styret over mit IHC anlæg. På portstyringen er der kip funktion ved at forbinde Sw og Wall indgangene. Jeg vil ikke til at udvide tavlen med relæ og trække kabler og de trådløse relæer jeg er bekendt med er ikke potentialefrie, som f.eks puck relæet som ellers ville være fremragende til formålet. Er det muligt at finde en løsning som ikke omhandler tavle komponenter og kabler? Findes der et potentialefrit trådløst relæ eller kan man evt. bruge 230v puck relæ til at styre et potentialefrit relæ?På forhånd tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Jeg har en portma garageport som jeg vil have styret over mit IHC anlæg. På portstyringen er der kip funktion ved at forbinde Sw og Wall indgangene. Jeg vil ikke til at udvide tavlen med relæ og trække kabler og de trådløse relæer jeg er bekendt med er ikke potentialefrie' date=' som f.eks puck relæet som ellers ville være fremragende til formålet. Er det muligt at finde en løsning som ikke omhandler tavle komponenter og kabler? Findes der et potentialefrit trådløst relæ eller kan man evt. bruge 230v puck relæ til at styre et potentialefrit relæ?På forhånd tak :)[/quote']Hej Allan. Se dette indlæg: Puck relæHvis din indgang på portstyringen er 230V, ser det ud til at du kan anvende puck'en, ellers mu du sætte et 230V relæ på puck'en og så klare det på den måde.Mvh Bjarne
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hej Bjarne' date='Mange tak for svar. Kan du evt. linke til et sådan relæ, da jeg ikke kan finde et som kan styres af 230v[/quote']Jeps, RelæSokkelJeg har selv min portstyring over ihc, se et af mine nylige indlæg. Her er en link til en tråd med en anden der har lavet en blok til styring: FBMvh Bjarne
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok