MekTrik Skrevet October 23, 2012 Rapporter Share Skrevet October 23, 2012 Hvor stor må en Projekt Fil være?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 24, 2012 Rapporter Share Besvaret October 24, 2012 ???? Ja godt spørgsmål. Det er vist forskel på hvilken hardware version controler man har. Den sidste nye har vist mere RAM.Min projekt fil er 4.507Kb. Tager dog lidt tid at loade. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret October 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2012 Ja oki..Min er 3,6mbSå det nok ik derfor controlleren genstartet 1-2 gange på en månede ca Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 25, 2012 Rapporter Share Besvaret October 25, 2012 Uprovokerede genstarter kan skyldes der er mange tællere i projektet.Der blev vist også rettet lidt op på koden i fbm sidste opdatering af firmwaren, men der er stadig en watchdog der (heldigvis) resetter controlleren, hvis der går kludder i den.1-2 genstarter om måneden er vel ikke unormalt. Mange ligger bare ikke mærke til det og normalt betyder det heller ikke noget.Jeg logger mine genstarter og her er de 7 sidste:7-1015-927-65-612-514-49-3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret October 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 25, 2012 jo har da et par stykker eller 3 af tæller...go ide at logge genstart Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rene.Qvist Besvaret October 28, 2012 Rapporter Share Besvaret October 28, 2012 Hvordan logger du genstartet ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret October 29, 2012 Rapporter Share Besvaret October 29, 2012 Lav en Powerup FB, (4.1.13) der med one shot udgangen forbinder til en log af 10 indgange (1.1.14.a) så har du tidspunkt og dato for genstart. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hvor stor må en Projekt Fil være??
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts