Hop til indhold

Strømforsyning


Soylant
 Share

Recommended Posts

Hej allejeg skal til at koble mit gulvvarme samt alarm til' date=' jeg har 9 telestater, 3 alarm pir og alarm backup modul, Så var det jeg lige kom til at tænke, jeg har en 15 og en 72w strømforsyning, kan den 72w trække både alarm og gulvvarmen ?[/quote']Jeg kører selv med en 72W strømforsyning uden problemer på et lignende setup. Jeg har også 9 telestater, 5 alarmpir, controller, backup, 7 output, 6 input + det løse, så det må blive et ja. ;)EDIT: Må hellere lige tilføje, at mine telestater er opgivet til 2W stykket.
Link til kommentar
Del på andre sites

er det tilladt at kører stikkontakter på output modulet ?? og nu siger du at du har et 24v og 72v strømforsyning i dit setup' date=' man kører vel ikke begge strømforsyninger op i controlleren gør man?[/quote']Hvis det er mig du mener, har jeg da ikke skrevet at jeg bruger 2 strømforsyninger. Jeg bruger KUN en 72W.Du må gerne forsyne stikkontakter gennem et outputmodul. Det er bl.a. det de er beregnet til.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok