Hop til indhold

Sluk alt hele huset ved alarmtilslutning


FRBI
 Share

Recommended Posts

Hej.Det er nok ganske simpelt men jeg kan ikke lige se hvad jeg skal bruge fra tastaturet til at aktivere sluk alt hele huset ved alarmtilslutning !Jeg har en sluk alt hele huset ved hoveddøren men ville godt have at sluk alt hele huset blev aktiveret ved alarmtilslutning, for så er man jo sikker på at alt er slukket.På forhånd takFrank Birch

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars.Mange tak for din hurtige respons.Det var jo ret simpelt men sommetider kan man jo ikke se skoven for bare træer.Dog virker det ikke det hele, for jeg har en sluk alt i alle rum, de virker upåklageligt, og ved hoveddørenhar jeg en sluk alt hele huset, den virker også og slukker alle rum.Jeg har nu kopieret udgangen totalalarm til sluk alt indgangen i alle rum, og lyset slukker i alle rum når jeg sætteralarmen til, bare ikke i køkkenet. Når jeg simulerer i visual så slukker køkkenet også ved alarmtilslutning, bare ikke i det virkelige liv !!!Hvad gør man så ??MvhFrank Birch

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars.Så har jeg haft tid til at prøve min Fb med dine rettelser og det spiller bare max.Også rart at sluk alt ved hoveddøren skal holdes inde 2 sec. så man ikke utilsigtet kommer til at slukke det hele, fordet er sket et par gange.Tak for hjælpen.MvhFrank Birch

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok