Hop til indhold
  • 0

Tæller til ringtryk


Thomas Schack
 Share

Spørgsmål

Måske nogen der kunne hjælpe mig, mangler en slags tæller. Kunne godt tænke mig at få en besked når der ringer på døren, har det hele koblet op til det, men mangler lidt erfaring til at kunne lave en funktionsblok.Det jeg godt kunne tænke mig, var at når en ringet på at en udgang følger trykket til lydgiver eller led lys i huset, men jeg gad også godt få en sms besked, men kun fx ved hver 5 tryk indenfor lad os sige 10 min. også nulstiller den igen... nogen der kan hjælpe mig??? eller måske har en bedre ide???MvhThomas

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Måske nogen der kunne hjælpe mig' date=' mangler en slags tæller. Kunne godt tænke mig at få en besked når der ringer på døren, har det hele koblet op til det, men mangler lidt erfaring til at kunne lave en funktionsblok.Det jeg godt kunne tænke mig, var at når en ringet på at en udgang følger trykket til lydgiver eller led lys i huset, men jeg gad også godt få en sms besked, men kun fx ved hver 5 tryk indenfor lad os sige 10 min. også nulstiller den igen... nogen der kan hjælpe mig??? eller måske har en bedre ide???MvhThomas[/quote']Den kan laves på flere måder, men ud fra ovenstående beskrivelse, kunne det måske se ud som vedhæftede fb. (hvis jeg da har forstået det rigtigt :cheer: )Du kan vælge antal gange der skal trykkes, og hvor lang tid der skal gå før den "nulstiller" under indstillinger.[attachment=2055]ringeklokke.zip[/attachment]
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IHC standardhus blokkene har ringeklokkefunktion der kan blinke med lyset i udvalgte rum. Går ud fra det er noget i den stil du allerede har implementeret. For at få email anvender du bare scenedesign og laver en besked til en sms gateway. Der er flere udbydere af dette.Inspiration til en FB kan du også godt få. Tag udgangen fra ovennævnte og lav blot en lille tæller der blokerer udgangen sålænge den tæller ned. På den måde kan du diable email/sms fra ringklokken i tællerperioden.Sig til hvis jeg skal lave en FB. (tolker dit indlæg som du gerne selv vil prøve først).EDIT: hmmmmm var jeg 7 minutter om at skrive dette indlæg :whistle: :sick: :dry: :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok