Hop til indhold

Min Tavle fra Start til Slut


Recommended Posts

Hej,Jeg har igår bestilt delene til mit IHC-Projekt.Som leveres af billigihc.dk.Min umiddelbare tanke var at lave en liste over de komponenter som jeg har indkøbt, beskrive projektet, og oploade nogle billeder efterhånden.Også samtidig tage alle spørgsmål m.v. ifm. med projektet i denne tråd, så det hele er samlet.Så det kunne blive projekt/tavle dokumentation fra start til slut.Hvis det altså har folks interesse?Mvh.Frederik

Link til kommentar
Del på andre sites

Beskrivelse af projektet:200m2 parcelhus (hovedhuset), med nytilbygget 50m2 garage.I hovedhuset findes den nuværende hovedtavle med følgende:2x 3P+N 16A (Komfur m.v + Vaske/tørremaskine)1x 3P+N 10A (Oliefyr m.v.)3x 1P+N 10A (Lys+udtag)1x HFI 40A(Billede oploades senere)Projektet består i at opsætte en undertavle i garagen, som skal forsyne udtag+lampesteder+garageport i garagen.Derudover omlægges lampesteder+udvalgte udtag i hovedhuset til IHC.Vedlagt Tavleudkast, til de nye tavler.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Så fik jeg snakket med Lindab, som skal levere min port.De vidste så undskyld udtrykket ikke en skid om motoren, og mulighederne for styring.Jeg måtte så ringe til Marantec som levere motoren,og de kunne fortælle mig at der ved hjælp af et extra eksternt print, var mulighed for at aflæse portens status. og at der direkte på motoren var klemmer til en potentielfri kontakt til at styre porten OP-STOP-NED.Så nu mangler jeg bare den kedelige ting, prisen, også en leveringsdato hurtigst muligt.Mht. til selve IHC installationen, så har jeg nu fået skåret en seriøs rille i min væg, til at trække kabler i til de 2 nye tavler, så nu skal der bare laves lidt afdækning til rillen, også skal tavlerne op.Samtidig er jeg begyndt at fjerne rockwool på loftet, så der bliver klart til kabeltræk.Tavlen i garagen er monteret på væggen, og der er fjernet en mursten, så kablerne kan trækkes inden i væggen.Rockwool, plader, dampspær er bestilt, så nu skal jeg snart have gang i kabeltrækkene i garagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok