Hop til indhold
  • 0

Projektet er korrumperet eller ikke et LK IHC ...


Michael Brøgger
 Share

Spørgsmål

HejsaEr der andre der oplever følgende fejlmeddelselse efter opdatering til LK IHC VISUAL 2.7.110:FW: 2.7.166Jeg får følgende fejlmeddelse når jeg forsøger at hente projekt fra controller.Projektet kan ikke indlæsesProjektet er korrumperet eller ikke et IHC Visual ProjektJeg har prøvet at åbne en IHC Visual projekt fil fra min computer men får samme fejl meddelse.Mon ikke der er tale om en fejl i programmet? Jeg har prøvet på 3 forskellige PC'erHvis jeg afinstallerer programmet og installere version 2.7.97, har jeg ingen problemer ud over jeg naturligvis ikke kan installerer de nye produkter i IHC serien.Håber der er en der kan hjælpe.MVH Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeps. Jeg har haft samme problem. Dog har jeg kun problemet med det først program jeg henter fra controleren efter opgradering af Visual. Jeg kan sagtens indlæse den backup jeg har lavet af programmet, inden jeg uploadede det sidste gang med den gamle version af Visual.Hvis jeg indlæser min backup, og uploader den, er der ikke længere problemer, udover jeg har mistet alle data i min måler log m.m. :angry:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Det kan jeg vel godt prøve' date=' men min .vis fil fejler vel ikke noget når jeg kan indlæse den i version 2.7.97, både den fra controlleren og min backup fil. ?!?!?[/quote']Jeg tror det er nogle parameter i filen som står forkert. Desværre har jeg ikke selv længere en fil som ikke virker, men hvis du har en som ikke virker, og en anden udgave af den samme fil som virker, må du godt prøve at smidde dem her. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at køre dem gemmen en tekst sammenligning, for at finde udaf hvad der er forskellen i de 2 filer.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

YeeehaTak for hjælpen gutter, det tog lidt tid at finde fejlen, men det lykkedes via xmlvalidator (tak bob). Af en eller anden årsag lå der en ikke eksisterende funktion på en udgang, den var bare vist som <-null,null,null, jeg slettede funktionen, installerede ver. 2.7.110 uploaded programmet til controlleren og vupla systemet virker igen :) det pudsige er stadigvæk at ver. 2.7.97 kunne læse programmet uden at brokke sig :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Ja - der er ikke meget software der er fejlfrit...
Da jeg for mere end 20 år siden begyndet at arbejde med computer, havde en af programørne et skilt på væggen bag ham."Der er altid 1 fejl mere end du regner med. Den kom da du rettede den sidste" Det er desværre stadigvæk meget sandt. :(
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg fik installeret den nye version af LK IHC Visual i går og fik sørme også beskeden at mit projekt var "korrumperet" :angry: Man synker sku lige en ekstra gang når selv projektet fra controlleren giver den fejl :) I en XML-validator fik jeg fejlen "A reference to undeclared ID '_0x0' has been found".Efter at grave igennem xml'en og sammenligne med en nyoprettet, fandt jeg fejlen i mit projekt...På to af mine funktionsblokke var der under "Kip" links til "_0x0". Så da jeg fjernede disse linjer kunne projektet læses ind igen :cheer: Hvordan disse er opstået har jeg ingen anelse om dog...Til andre med samme problem er her et eksempel på linjen jeg fjernede:hus09122009_20091219_hjemsimulering-20091227-4.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok