Hop til indhold
  • 0

Mails fra IHC Viewer


Ulle
 Share

Spørgsmål

HejDet er ikke muligt at sende mails til ret mange mailudbydere mere, pga. SSL og bruger / password godkendelse.Denne funktion er ikke mulig at sætte i controller. Om det kommer vides ikke.Jeg har snakket med en teknikker ved LK, som fortalte at det er på tegne bordet, men hvornår vides ikke.Derfor:Vil gerne høre fra nogen der stadig har det til at virke.Hvilken udbyder bruger du?SMTP server / port settings?Vil gerne høre kun fra brugere der har det til at virke og kører lige nu.Hilsen Ulrich.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ja emnet har efterhånden været oppe et par gange før.De fleste Internetudbydere tillader deres ene brugere simpel SMTP adgang sålænge det sker fra udbyderens eget net (IP adresser).Efter jeg skiftede Internet fra TDC til Telia benytter jeg selvfølgelig bare Telia´s SMTP server istedet.De kræver heldigvis heller ikke SSL (endnu).Har godt nok stadig TDC mail, men kan kun få lov til at benytte den hvis det sker vha SSL, og det er i bund og grund OK når adgang jo sker via Internettet og for en af TDC ukendt bruger.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

One.com.... det kan jeg ikke få til at virke.Se dette link, der skriver de:Vælg Outgoing Server og dernæst My outgoing server (SMTP) requires authentication (Min udgående server (SMTP) kræver godkendelse). Klik på OK.http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-i-outlookNår den kræver godkendelse kan det ikke virke, for det kan controller ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
One.com.... det kan jeg ikke få til at virke.Se dette link' date=' der skriver de:Vælg Outgoing Server og dernæst My outgoing server (SMTP) requires authentication ([b']Min udgående server (SMTP) kræver godkendelse). Klik på OK.http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-i-outlookNår den kræver godkendelse kan det ikke virke, for det kan controller ikke.
Det er fordi du kigger på en guide til Outlook... ;)SMTP: send.one.comPort: 25 Det virker fint...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
IHCbob.Kører du med:SMTP: send.one.comPort: 25og det virker ved dig?For så har jeg mulighed for at teste vidre på det hjemme hvis jeg ved det virker ved dig.
Ja.Og brugernavn = den mail adr, som jeg har oprettet til formålet. (som videresendes til gmail)Men det kræver selvfølgelig, at du har et domæne på One.com...
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok