Hop til indhold
  • 0

hjemmesimulering - hjælp !


oskar
 Share

Spørgsmål

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Som jeg før skrev er det kun første udgang der tænder og slukker i "virkeligheden" men kun en gang ! resten giver ikke det mindste blink ! Jeg lægger lige min projekt-fil op. Hjemmesimuleringen er under "styring af hus". Er der nogen der kan se hvad der er galt i mit projekt ? (Har brugt timer på det skidt....er snart desperat !) [file name=Hus.vis size=384461]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Hus.vis[/file]

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Øhh, jeg kan ikke en gang se noget der virker :)Hvorfor har du ændret i funktionen?Hvis du ikke skal bruge "Indgang skumringsrelæ" så giv den noget konstant signal, i stedet for at prøve at fjerne den..Udgangene er normalt pulser, men i dit program trækker de i meget lang tid, har du ændret tiderne?I stedet for at hive udgangene over på dine produkter, så hiv dem ud på dine funktionsblokke...Men først og fremmest, prøv med en funktionsblok du ikke har ændret i ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Var lige så stolt af jeg selv kunne ændre i FB....bare ærveligt det ikke virkede :( Har nu prøvet med en FB jeg ikke har ændret i og sat udgangene på mine funktionsblokke. Men resultatet er stadig det samme. Lyset på den første udgang tænder kort og så sker der ikke mere. Når jeg simulerer virker det fint !Gider I kigge en gang mere på mit ændrede projekt ?På forhånd tak ! [file name=Hus-fc587bbe92433a2996a62769c126f6c7.vis size=385773]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Hus-fc587bbe92433a2996a62769c126f6c7.vis[/file]

Hus-fc587bbe92433a2996a62769c126f6c7.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Problemet er at du kun giver den en puls ind på "Indgang for start/stop af simulering", den indgang skal være trukket så længe simuleringen skal køre... Hvis du starter med at sætte den fra trykket og ind på en kip-funktion, og udgangen fra kip-funktionen ind på indgang i simuleringsblokken, så burde det virke ;)Alternativt, kan du stå og holde knappen inde så længe simuleringen skal køre ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det kan den sikkert ikke finde ud af fordi du bruger wireless enheder...Men nu er problemet så at dit "skumringsrelæ", det har du erstattet med et tryk, og det er samme problem som før hvor den bare giver en puls ;)Jeg har erstattet trykket med en konstant-funktion..Se vedhæftede projekt... [file name=hus.zip size=34166]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/hus.zip[/file]

hus.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok