Hop til indhold
  • 0

Sende mails fra IHC Viewer


Ulle
 Share

Spørgsmål

Hej.Jeg har et system kørende med to controllere af viewer modellen.Mail systemet har været sat op til at sende og modtage mail på mit eget købte domæne, og har været det i flere år.Har virket uden problemer.Nu er der sket det at jeg ikke kan sende mails...Det virker som om min udbyder har enabled SSL, hvilket comtroller ikke kan håndtere.Har kontaktet LK som fortæller at det er rigtigt, det kan den ikke. Den venlige mand ved LK ville igen prikke til udvikler, for at få dem til at lave denne funktion i viewer.Jeg har prøvet at sætte det op til Google mail, men de bruger også SSL.Der er intet ændret hjemme, det hele er som det altid har været, og med et stoppede det med at jeg kunne sende.Er der nogen der har oplevet det samme, eller ved hvad / hvor jeg skal sende mails til hvor det virker?Når jeg prøver at sætte det op i en mail klient, skal jeg sætte prik i SSL for at kunne sende, det tyder jo på at det er det der skal til nu.Hvad har i kørende der stadig virker?Hilsen Ulrich

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Som LK siger så er der ingen løsning op mod udbydere der kræver ssl.Hvis det er dit eget domænde og du selv står for mail delen burde du kunne slå det ssl fra. Men hvis du har benyttet din internet leverandørs mail server og de nu kræver ssl er der ikke noget at gøre.Søg i forummet da emnet har været oppe et par gange før og en mulig løsning er at lave en konto hos en udbyder der ikke kræver ssl og så bruge den til at sende udgående mail fra controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok