Hop til indhold

Overvejer IHC wireless...


Recommended Posts

Hej alle,Super forum, I har her. Jeg har allerede fundet en del guldkorn, som jeg kan få glæde af. :) Jeg har længe kredset lidt som katten om den varme grød ift. at tage hul på en IHC installation. Det bliver en ren wireless, da jeg ikke har lyst til at give mig i kast med at fræse nye rør ind i væggen, og jeg kan godt leve med at skulle skifte batterier i trykkene fra tid til anden. Jeg starter i det små og laver et enkelt rum som stand-alone for lige at prøve konceptet af, inden jeg tager det helt store spring og går ud i fuld controller løsning.Min udfordring er at jeg over tid har fået sat en del LED pærer op, og det er jo generelt lidt bøvlet ift. wireless lampeudtag og/eller uni dæmpere, som jeg forstår det. Den nemme løsning er jo at gå tilbage til halogen, men jeg vil da helst blive ved LED for at spare lidt på energien. Jeg har snakket med LK's support, som generelt ikke anbefaler LED, men omvendt kan jeg se at nogle har success med Philips Master LED. Jeg har selv kigget på Philips myAmbience, som også skulle kunne dæmpes, men er der nogen herinde der har prøvet dem i kombination med IHC wireless?Hvis der er andre (og bedre?) alternativer end Philips som er testet med IHC wireless, må I endelig sige til. Jeg kommer til at få brug for GU9 pærer, GU10 spots, E27 pærer og evt. også G4 pærer.På forhånd tak for hjælpen - det er lidt en jungle det her.MVH,MarkPS. LK support fortalte at der i løbet af 2012 skulle komme nye wireless produkter, der bedre kan håndtere LED. Er der nogen, der ved mere?

Link til kommentar
Del på andre sites

Der går rygter om at der skulle blive releaset en del nyt omkring messen i Odense i maj, men hvad der kommer ved jeg ikke præcist.Værd opmærksom på at du max kan have 64 wireless enheder på din controler, og at LK's wireless protokol ikke er verdens hurtigste. Du kan derfor godt risiker lidt ventetid hvis der skal kommunikeres med flere wireless enheder på en gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa :) Hopper lige på tråden her. Jeg overvejer også wireless (stand alone) Installationen skal bestå af 2 wireless afb og 2 wireless lampe udtag. (uden dæmp)Jeg vil lave det som dobbelt korrespondance, men hvilke afb skal jeg vælge?kan en afb med 2 slutte tænde/slukke i samme side... dvs tænd/sluk (venstre side) og tænd/sluk (højre side)?Eller skal jeg have en afb med 4 slutte?synes ikke lige jeg kan finde noget i databladene.På forhånd tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa :) Hopper lige på tråden her. Jeg overvejer også wireless (stand alone) Installationen skal bestå af 2 wireless afb og 2 wireless lampe udtag. (uden dæmp)Jeg vil lave det som dobbelt korrespondance' date=' men hvilke afb skal jeg vælge?kan en afb med 2 slutte tænde/slukke i samme side... dvs tænd/sluk (venstre side) og tænd/sluk (højre side)?Eller skal jeg have en afb med 4 slutte?synes ikke lige jeg kan finde noget i databladene.På forhånd tak :)[/quote']hvis det er standalone er det 4 knap hvis du har en controller kan du nøje med 2 knapmvh michael
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok