Hop til indhold
  • 0

Ihc Skumringsrelæ - Konstant ON


Thomas Agerskov
 Share

Spørgsmål

Hej.Jeg har et problem ang. en IHC opsætning, controlleren er opdateret med firmware 1.32.Efter at have haft problemmer med mit skumringsrelæ, har jeg skiftet det, men samme problem er opstået..Det er et LK IHC skumringsrelæ 24V, som står konstant og sender et signal ud på "tændledningen", hele døgnet rundt. Nogle forslag til hvad der kan være galt ?post-612-13549256758941_thumb.jpg

post-5402-13549257572871_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nogle "nisser"der driller dig og har skruet helt op for følsomheden ?Eller måske andre "dyr" der kortslutter forbindelserne indvendigt i skumringssensoren.Da du kører med den gamle controllere kan du ikke umiddelbart anvende Kents smarte virtuelle skumringssensoren FB :-(EDIT: Måske har du et defekt indgangsmodul. Prøv at flytte sensoren til en anden indgang.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Først og fremmest tusinde tak for dit hurtige svar.Da du kører med den gamle controllere kan du ikke umiddelbart anvende Kents smarte virtuelle skumringssensoren FB - ---- denne linje må du gerne uddybe :)Mht. til om der er nissser/dyr/skruet på sensoren er dette udelukket da jeg som sagt skiftede sensoren for nyeligt (Igår faktisk) til en helt ny :)...Indgangsmodulet reagere på når jeg tager ledningen af klemmen så går indgangen "off", har dog ikke prøvet at sætte den over i en anden, da jeg mente når den reagere på det, må den virke - Ret mig endeligt hvis jeg tager fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Virtuelt skumringsrelæHvis indgangen går off uden skumringssensoren fungere den og det burde ikke være nødvendig at teste på en anden indgang.Du er helt sikker på at det er tilsluttet korrekt med 0V, 24V og output:http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?ELnummer=1086015351Lyser den røde LED dioden i sensoren konstant ? Kan du justere så den tænder/slukker ? Hvad sker der hvis du tildækker den (i dagslys) eller lyser på den med en lygte ?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der er ikke lavet en fejl montering da jeg målte dette på stedet, har lige akkurat fået det "gamle" skumringsrelæ med en 24v forsyning herhjemme, det fungere upåklageligt. Nu kan jeg næsten kun se fejlen som en defekt ledning der laver kortslutning. :angry: .. har ikke mulighed for at se om lysdioden virker ude ved kunden nu, men den får 24v spænding, og det er monteret efter databladet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok