Hop til indhold
  • 0

24V strømforsyning til dørkontrol


Jesper Andersen
 Share

Spørgsmål

Hejsa,Jeg har et par døre som jeg gerne vil aflåse og styre via IHC. Da de økonomiske midler ikke er til den store forkromede løsning med Assa Abloy magnetlåse og dørcomputere, så er jeg ude i en lidt mere simpel løsning.Jeg ønsker at anvende disse små låse:http://www.ebay.com/itm/DC-24V-0-77A-Door-Lock-Tubular-Electric-Solenoid-Coil-/280814607400?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4161dadc28#ht_1727wt_1163Men da de bruger 770mA, skal jeg ud og finde en måde at føde dem med strøm, da mit output modul kun kan trække 500mA. Her påtænker jeg en DIN strømforsyning, men syntes ikke at kunne finde nogen uden de koster en formue... Nogen der kan hjælpe eller har en anden bedre løsning ?Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Brug et 24 Vdc relæ på en udgang på et output 24. Eller et 230V relæ på en udgang på output 230 modulet.Det er kun spolen du tilslutter ihc-udgangen, på relæets kontaksæt tilslutter du +24V fra din IHC-strømforsyning.Spolerne bruger 18,5W pr stk, og det er når de er låst, de bruger noget mere lige i det de bliver aktiveret, sørg for at din psu er rigeligt stor.Men ellers kan du købe en løs trafo 230/24V der kan give den effekt du har brug for og så montere et par dioder som brokobling, det er en meget billig løsning, det kan du nok få for et par 100 kr i Brinck elektronik.Mvh Bjarne

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok