Hop til indhold
  • 0

Nogen der kan tilføje en udgang på LK temp sensor?


Lars1
 Share

Spørgsmål

Er der nogen der kan tilføje en udgang på "LK IHC Control\IHC Visual\Products\Datalinie produkter\01#Input\product2124.def"?Udgangen skal bruges så jeg kan tænde og slukke for 24V til temp. sensoren. Primært fordi jeg har valgt at trække 24V forsyningen til temp. sensorne fra en output udgang, fremfor at skulle løsne 24V forsynings klemmerne på input modulerne, når jeg skal tilføje/fjerne en temp. sensor i min IHC inst.Når jeg selv forsøger, går det fint indtil jeg uploader programmet i IHC controleren. Her går den i fejltilstand under program upload. Når jeg efterfølgende fjerne temp. sensoren, kan jeg uden problem uploade det samme program.Jeg har rettet på ind til flere af LK's standard produkt definitioner uden problemer, men lige nøjagtig temp. sensoren har jeg problemer med. :(

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Den bruger jeg pt. men den hænger ikke sammen med temperatur sensoren.Det jeg ønsker er noget der svare til en røg sensor, hvor man resetter røgsensoren ved at slukke for forsyningen. Temperatur sensoren er bygget op på samme måde, og i LK's tegninger, som følger med temperatur sensoren, bliver det anbefalet at tage 24V forsyningen fra en udgang. Det undre mig derfor at LK ikke allerede har sat en udgang på deres produkt definition.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Den bruger jeg pt. men den hænger ikke sammen med temperatur sensoren.Det jeg ønsker er noget der svare til en røg sensor' date=' hvor man resetter røgsensoren ved at slukke for forsyningen. Temperatur sensoren er bygget op på samme måde, og i LK's tegninger, som følger med temperatur sensoren, bliver det anbefalet at tage 24V forsyningen fra en udgang. Det undre mig derfor at LK ikke allerede har sat en udgang på deres produkt definition.[/quote']Mig bekendt er en temperatur sensor nu ikke bygget op på samme måde som en røg sensor???Hvor ser du at LK anbefaler at man bruger en udgang til at forsyne temperatur sensoren, for det er da ikke tilfældet på det principdiagram jeg kan finde?[attachment=1762]principdiagramvarmestyring.jpg[/attachment]
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
... Primært fordi jeg har valgt at trække 24V forsyningen til temp. sensorne fra en output udgang' date=' fremfor at skulle løsne 24V forsynings klemmerne på input modulerne, når jeg skal tilføje/fjerne en temp. sensor i min IHC inst.....[/quote'] Hvorfor ikke afsætte en række klemmer med 24V?1 afgang i hver klemme...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mine IHC tavler er pænt fyldte, så det er svært at få plads til mere i dem, og det er ikke muligt at sætte flere eller større tavler op.Der findes mange andre måder at løse problemet på, men ingen af dem forklare hvorfor man ikke kan tilføje en udgang på produkt definationen til en temp. sensor. Jeg har ikke haft tilsvarende problemer med nogle af de andre produk definationer, som jeg har ændret på, og da det er ret simple xml filer, undre det mig meget at man ikke kan gøre det på en temp. sensor. :S

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok