Hop til indhold
  • 0

FWB Hager tavler.


Thomas1354922297
 Share

Spørgsmål

Hey All.er i fuld gang med at specificere mit nye hus, og i den forbindelse vil jeg gerne have en FWB tavle som jeg kan se flere af jer har brugt... men hvor pokker finder jeg udaf hvordan den skal "samles", kan godt finde kataloget ved wexoe, men ikke hvordan tilbehøret skal "bruges", ville jo gerne have adskildt lavspænding fra højspænding, og igen skal elmåleren jo gerne i tavlen også, så hvordan skal afdækningen til den være, så den kan plomberes...Har googlet.. men synes ikke den er min ven lige her, kan ikke finde en "FWB manual" eller lignende..Anyone ??/Bojer

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Et tillægs spørgsmål..Dokumentation skal selvfølgelig laves, og vil da godt selv lave det før en trigger skal godkende.Er ved at lave varmeberegning, her er der lige et par spørgsmål.1. i tavle doc. http://en.calameo.com/read/0003288213b578e59d104 (side 222) står der f.eks ved en tavle på 500Hx300B 8,9 ved 10K og 75 % af kapslingshøjde.... hvad pokker menes der, ved LK tavler skriver de f.eks 40W ved 35grader omgivelse... det giver mening.. hvordan skal det læses i hager documentationen.2. Man tager også sine interne ledninger med i varmeberegning, der har jeg set at nogle tager 15% af komponenterne, det er sikkert også ok i en ikke IHC installation, men må da være lavere i en IHC installation. Hvad gør i andre ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøver lige at åbne denne tråd igen.Nu har jeg snart siddet og leget med diverse doc. programmer, Caddy,Unidoc,MultiDim, PC Schematic.Jeg løber panden mod muren efter et kort øjeblik, der mangler komponenter.Så hvad gør i andre ? det kan da ikke passe at man ikke kan finde et program med både hager og LK og produkter./BojerPS har i prøvet multidim... kan ikke finde et normalt 230V output modul.. er jeg blind....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Til TBOYER.Det er således, at unidoc er programmet der skal bruges til din opgave.Det du gør, er at du opretter dit eget komponent, hvor du putter de oplysningerne ind fra LK's hjemmeside. Så har du lige pludselig LK's komponenter. Dette skal kun gøres en gang for hver komponent, og så mange er der jo ikke ;)MVH. Installatøren i greve ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

hager/wexøe har ligeledes lavet en målerramme som er godkendt af DONG. Denne kan du opsætte ved siden af din FWB tavle. den er godt nok magen til deres anden type tavle, men det må du leve med, hvis du vil helt uden om LK.Alternativt kan du skifte til Hagers tavle som passer, det ser altså også rigtig godt ud, og der findes også alverdens tilbehør.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok