Hop til indhold
  • 0

Kan ikke forbinde til controller ?


Peter286
 Share

Spørgsmål

Hej alle i superbrugere,Da jeg er helt ny i IHC og lige har fået bygget et hus med IHC installeret, er jeg selvfølgelig nysgerrig for hvordan det virker.Jeg er normalt ikke dum til computerting mv, men må sige at dette alligevel sætter mig på prøve.Jeg fandt så ud af at man skulle starte med at sætte usb i controlleren og i pc`en og logge på administrator delen, der oprettede jeg en bruger, og vingede alle fluebene af, så man kunne komme på via loaklnettet mv.Jeg hentede så ihc remote til iphone og satte den op til at kunne kommunikere med IHC controlleren, alt fungerede fint.Nå men så ville jeg jo lige ind og lege i IHC visual ( cden som jeg havde fået med fra elektrikkeren ) det installerede jeg og havde fint kontakt med IHC controlleren, men anede bare ikke hvordan man ændrede noget, hehe.Nå talte så med en på arbejdet som prøvede at fortælle mig hvordan man ændrede tingene, jeg ville selvfølgelig prøve det og da jeg skulle overføre til controlleren fejlede det....hmmmJeg gik så ind på LKs hjemmeside og hentede det nyeste fra deres hjemmeside af software, hvilket bare resulterede i at jeg nu ikke kan forbinde hverken via gammelt software, eller iphone, eller usb.Får fejl hver gang, dog skriver den at den kan pinge forbindelsen, men hvordan får jeg gendannet forbindelsen?Hjælp søges til den lettere novice indenfor IHC, heheMange tak på forhånd...:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jamen jeg brugte faktisk den nye software før. Og har slettet det jeg hentede fra nettet og installeret det fra cd'en igen uden det dog virker. Hvilket det gjorde før. Så jeg forstår det ikke. Alt er som det var før software mæssigt. Bare nu virker det ikke. Hvis jeg vil opdatere firmware på ihc controlleren hvordan gøres dette så?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

firmware opdatere du i programmet firmwareloader.jeg er næsten sikker på det er din usb-driver der driller, har selv oplevet samme problem nogle gange.din driver skal hedde schneider electric usb lan adapter.Er det kun fra Visual du ikke kan finde controlleren? Kan du få forbindelse til controlleren fra servicewiev, scenedesign og andre programmer?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøv at afbryde strømmen til controlleren. Så plejer firmwareloaderen at finde den med det samme når der igen kommer liv i controlleren.Er det kun via USB du ikke kan få forbindelse ?Hvad med LAN ? Direkte på controllerens IP (formentlig 192.168.1.3)i en browser ?I Visual programmet har du da de rigtige communikations indstillinger (USB eller IP) ? Bruger din windows den rigtige USB driver ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok