Hop til indhold
  • 0

Dimmere virker pludselig ikke ved tryk/hold


Jesper Hansen1354922281
 Share

Spørgsmål

Jeg har i en periode haft problemer med at det var svært at tænde for de lamper, som kører vha. ihc dimmere.Jeg har f.eks. en kontakt hvorden normalt ved enkelttryk tænder/slukker - samt hvis jeg holder den nede regulrer lyset op/ned.Denne fungerer nu meget sporalst og jeg kan lige reagerer der slet ikke uanset om jeg trykker på kontaken eller holder den inde.

IHC_25092011.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Jeg har vedhæftet konfigurationen.Det er ang. lampeudtaget "Lampeudtag i loft alum" - kan også ses under "køkken/alrum" - Tryk tast (På væg nederst) øverste venstre tryk.- men problemet er det samme på alle 4 dimmer jeg har i huset.
Dine dimmere ser ud til at virke som de skal i simulering. Når det er alle 4 dimmere, der pludselig er problemer med, vil jeg skyde på at det er et problem med dit output24 modul, som styrer pulserne til dine dimmere (output 6.01-6.04). Det kan evt. være en løs forbindelse til modulet, enten datalinie eller 0V - 24V. Modulet kan selvfølgelig også være defekt.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

HejDet var kun dimmere, der reagerede langsomt/ikke virkede.V8Camaro - Det er simpelthen bare perfekt, jeg tog skjoldet af og efterspændt alle forbindelser på de 4 dimmere + alle forbindelserne på det 24V output modul du nævnte og derefter virker alle dimmere igen (både lysdæmper + tænd/luk) - Det er virkeligt fedt, mange tak for hjælpen!! :) - Jeg krydser fingre for at det forsætter sådan.Forsat god aften, min aften er reddet :)mvhJesper

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
HejDet var kun dimmere' date=' der reagerede langsomt/ikke virkede.V8Camaro - Det er simpelthen bare perfekt, jeg tog skjoldet af og efterspændt alle forbindelser på de 4 dimmere + alle forbindelserne på det 24V output modul du nævnte og derefter virker alle dimmere igen (både lysdæmper + tænd/luk) - Det er virkeligt fedt, mange tak for hjælpen!! :) - Jeg krydser fingre for at det forsætter sådan.Forsat god aften, min aften er reddet :)mvhJesper[/quote']Jamen det kan jo ikke være bedre så.. Håber det bare var det. ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok