Hop til indhold
  • 0

Udgangs relæ med statusindikering ??


PSD
 Share

Spørgsmål

Hej.Nu har jeg så fået IHC på min smartphone, og det er jo fint...MEN det har givet en ny udfordring som jeg ikke kan gennemskue at løse...Kort og godt har jeg brug for en status-udgang så jeg kan se om en relæ-udgang er tændt eller slukket...Helt på samme måde som der er på wireless dimmer, for den har jo en "lysindikerings-udgang"...Det er nøjagtig sådan en jeg også har brug for på mine relæ-udgange...Hvordan kringler man lige den ?? :unshure:

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej...Jeg fik nok ikke udtrykt mig ordentligt...Glem det med min smartphone app...:-)Det jeg reelt har brug for er at få en udgang til altid at følge en anden...Uanset hvordan den anden udgang bliver trukket, så skal min status-udgang følge den...At jeg talte om smartphone, var kun fordi at der kan man jo trække en udgang direkte, og så følger min status-udgang ikke med...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej...Jeg tænkte godt det var det du mente da jeg læste den i går aftes. :)Jeg har selv haft samme problem.Du skal bruge en status på iPhonen der IKKE skifter selv om man trykker på den. Den må kun vise den status der er på indgangen.Det gør denne FB jeg har vedhæftedeBrug evt. Hop til modsat link, for at forstå hvordan jeg har linket blokkene sammen.Den viser den status der er på indgangen på FBen f.eks. ON. Trykker man OFF på iPhonen vil den skifte tilbage til ON efter et par sek.Jeg bruger den f.eks. hos en kunde der overvåger om døren er låst.Hos en anden kunde overvåger den HPFI-relæet osv... 20110912173437-1.JPGFor at downloade FB højre klik og klik på, Gem link som....Åben den i IHC Visual høre klik på iPhone Status og vælg Gem. Luk IHC Visual og åben dit ejet program, du vil nu kunne sætte FBen ind i programmet.hus.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok