Hop til indhold
  • 0

Røgalarm - 120B1265


Kent Erichsen
 Share

Spørgsmål

Jeg har fået IHC for 10 år siden, og har derfor kørt med en gammel controller.Jeg har nu investeret i en række nye komponenter, deriblandt en ny controller.I den forbindelse er programmet helt nyt, og jeg benytter derfor de nye funktionsblokke.Der er så et lille problem med mine røgalarmer. De ser ud til at sende 0V og ikke 24V konstant, og så 24V ved røgalarm.Det er ikke som funktionsblokken forventer, og mit spørgsmål er så derfor, hvorvidt det er muligt at få et produktblad for 120B1265, samt eventuel mulighed for at inventere det signal på røgalarmen, og ikke i programmet. Iøvrigt benytter jeg FB "6.3.04.b. Røgalarm".Jeg kan godt li’ ideen om, at der ikke er alarm, så længe der er 24V på systemet. Det betyder jo også at ledninger osv. er intakte!!Nogen der kender produktet, og ved hvorvidt man kan installere den således, at den sender 0V ved røgalarm og ikke 24V som nu??TIA

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Link til produktblad på den udgåede røgmelder: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98164_04.pdfDet ser desværre ud til, at den kun har et NO kontaktsæt. Alle meldere (på fælles input) skal derfor monteres i parallel.Signalet kan inverteres med FB "1.1.04.c. Følg / Invertering" inden det bruges på FB "6.3.04.b. Røgalarm"Men ja - det bedste var da at investere i nogen nye...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok