Hop til indhold
  • 0

IHC kodetastatur - åbne garageport med el-hejs


TheDexterTeam
 Share

Spørgsmål

Hej,Vil det være muligt med/via et ihc kodetastatur at kunne få en port med el-hejs til at åbne ved indtastning af kode? Jeg har til en port set, at mabn kan få et tastatur sammen porten, men jeg vil gerne anvende mit ihc hvis muligt. Porten skal kunne lukkes igen via ihc tastaturet.Og hvordan vil dette ihc setup kunne arbejde sammen med ihc fjernbetjeninger eller måske en fjernbetjening købt sammen med porten mon?Hilsen Torben

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Vil det være muligt med/via et ihc kodetastatur at kunne få en port med el-hejs til at åbne ved indtastning af kode?
[ul][li]Det korte svar er: Ja[/li][li]Det lidt længere svar er: Det kommer an på porten[/li][li]Det lange svar er: Det meste kan lade sig gøre' date=' men det kommer an på, hvor meget, du vil ofre på projektet.Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at overveje, hvilken funktionalitet, du vil have:[ul'][li]Hvis det er et kodetastatur, skal du jo ud/ind af bilen for at åbne og lukke porten.[/li][li]Med en fjernbetjening kan du klare samme opgave uden at skulle ud af bilen[/li][li]Og endelig findes der jo fuldautomatiske løsninger - fx vha. Bluetooth - som automatisk åbner porten, når du kommer i nærheden.[/li][/ul]Fælles for alle løsningerne er, at din garageportåbne skal have en indgang, som på en eller anden måde kan forbindes til IHC. Hvis garaportåbneren har indgang for en almindelig trykkontakt, kan man koble IHC'en på samme sted over et overdragelsesrelæ.[/li][/ul]
Og hvordan vil dette ihc setup kunne arbejde sammen med ihc fjernbetjeninger [...]
Det er underordnet. Hvis der er en indgang på garageportåbneren, kan du selv bestemme, om du vil styre med kodetastatur, almindelige tryk, fjernbetjeninger, B&O-fjernbetjeninger osv.
[...]eller måske en fjernbetjening købt sammen med porten mon?
Ja, det er den anden retning: Det kræver, at man kan få signalet fra garageportåbneren ind i IHC'en på en eller anden facon. Det kræver som regel, at der er en speciel udgang til formålet.-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok