Hop til indhold

hvad sker der med ibishop.dk


 Share

Recommended Posts

Jeg fik fejl leveret et 24/24mA men det skulle ha været er 24/3mA. jeg retuneret for en månede siden rykke for ca 2uger siden og fik svar om at det var på vej.Men nu er hjemmesiden væk og der er ikke til at finden nogle kontakt oplysning på nettet!!!! :sick: Er der nogle der ved om firmet er gået ned eller "bare har server problemer"

Link til kommentar
Del på andre sites

Søg efter domænet.Domain: ibishop.dkDNS: ibishop.dkRegistered: 2010-02-12Expires: 2012-02-29Registration period: 1 yearVID: noStatus: ActiveRegistrantHandle: ITA191-DKName: IBI Tecnich ApsAddress: Maglebjergvej 4Postalcode: 2800City: Kongens LyngbyCountry: DKPhone: +4542481234AdministratorHandle: ITA191-DKName: IBI Tecnich ApsAddress: Maglebjergvej 4Postalcode: 2800City: Kongens LyngbyCountry: DKPhone: +4542481234NameserversHostname: ns01.one.comHandle: OA2221-DKHostname: ns02.one.comHandle: OA2221-DK

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Der er desværre nok ikke andet at gøre end at rykke dem for det hele tiden.Som allannissen har skrevet, er domænet ibishop.dk registreret til IBI Technic ApsPrøv det telefonnummer der står der.Jeg frygter lidt at det er en person der har haft andre firmaet, som jeg selv har haft dårlig erfaring med.Men lad os høre hvad der sker videre.http://cvr.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

...domænet ibishop.dk registreret til IBI Technic Aps
Vedr. IBI Technic' date=' så tag et kig på http://www.ihc-user.dk/forum/produkter/tredjepart-produkt/abc-=-automatisk-bygnings-control#8058Det lader til, at IBIshop kan skrives på listen;[ul'][li]IHC 123[/li][li]EDC Netcon[/li][li]ProIBI A/S[/li][li]IBISystem.dk[/li][li]IBIT eller IBI Technic ApS[/li][li]wihc[/li][li]ibishop.dk[/li][/ul]Vedr. ProIBI A/S er det værd at bemærke, at det blev tvangsopløst i 2010:http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=31579252-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

Det var præcis det jeg frygtede ;)
Hej Jakob' date=' det er rart at se dig på sitet igen. Jf. den gamle post her, kan jeg så ikke overtale dig til at skrive med på tråden "Hvordan holder ihc-user.dk fast i de gode brugere?" og fortælle, hvad der skal til, før forummet bliver indrettet sådan, så det også giver (mere) værdi for dig?-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ja jeg er nok lidt ulden ved det derIbisshop, Ibisys og hvad det nu ellers har heddet, med først Allan Gøndal i spidsen, som tidligere konsulent hos LK. Det var der meget rod i. Han etablerede en Webshop, som kunderne ikke var så glade for.Nu er det en ny Allan, som nu hedder Larsen, men sjovt nok ligner hans karierre den tidligere Allan, med ansættelse som konsulent hos LK. Det må åbenbart være et ansættelseskriterium at man hedder Allan for at blive ansat som IHC konsulent hos LK

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok